شناسهٔ خبر: 62481369 - سرویس ورزشی
منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

خوشحالی ستاره بارسا: می‌خواهم همینطور بدرخشم!

ژوائو فلیکس، ستاره جدید بارسلونا، امیدوار است که بتواند عملکردش را در همین سطح حفظ کند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان به مصاف رویال آنتورپ رفت و موفق شد با نتیجه 0-5 این تیم را در هم بکوبد. 

ژوائو فلیکس بار دیگر نشان داد که تلاش برای به خدمت گرفتن او از اتلتیکو مادرید در پنجره نقل و انتقالاتی کار درستی بوده و موفق شد دو گل در این دیدار به ثمر برساند و پاس گلی را هم برای روبرت لواندوفسکی ارسال کرد. 

این ستاره پرتغالی پس از پایان بازی در گفتگو با مووی استار پلاس اظهار داشت:« درست مثل بازی قبلی، ما طوری بازی کردیم که همه چیز آسان به نظر برسد. همه ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و ثبات درستی در طول این دیدار داشتیم. از این پیروزی بسیار خوشحال هستم. 

از این شرایطی که دارم بسیار خوشحال هستم و از آن لذت می‌برم. هم تیمی‌هایم بسیار به من کمک می‌کنند. نمی‌توانستم به تنهایی عملکرد خوبی داشته باشیم. همه ما به دنبال این هستم که موفقیت را برای این باشگاه و خوشحالی و لذت را برای هواداران به ارمغان بیاورم.»

او در پاسخ به سوالی درباره صحبت‌ها درباره خودش و کانسلو گفت:« این موضوعی طبیعی است. ما در یک روز به این باشگاه پیوستیم، در یک روز اولین بازی را انجام دادیم و در یک روز گل زدیم. این حادثه تصادفی بسیار خوبی است. باید این روند را ادامه دهیم.»

فلیکس با اشاره به تلاش برای حفظ این شرایط اضافه کرد:« سخت‌ترین کار این است که این شرایط را حفظ کنیم. من خوب شروع کردیم و این تیم هم عملکرد بسیار خوبی دارد. بودن در بالاترین سطح دشوار نیست، حفظ آن دشوار است. من در تلاش هستم تا به همین شکل به درخشیدنم ادامه دهم.»