شناسهٔ خبر: 61255259 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یک مهاجم خارجی، یک خرید داخلی

تراکتور با این فرمول کهکشانی می‌شود

فهرست بزرگسالان تراکتور با جذب دو بازیکن دیگر تکمیل خواهد شد و این باشگاه در تدارک رونمایی از خریدهای بعدی تا حداکثر روز دوشنبه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اردوی خارجی تراکتور به روزها و تمرینات پایانی نزدیک شده و حالا پاکو خمس فشار تمرینات را کاهش داده و قصد دارد تیمش را در آخرین بازی دوستانه تست کند. نکته مهم اینکه دو بازی دوستانه مقابل حریف روس و ترکیه‌ای، نشان داد که سرمربی اسپانیایی برای فصل جدید نیز از سیستم 4-3-3 استفاده خواهد کرد و به این شکل آماده لیگ برتر می‌شود.

با این حال نکته مهم اینکه او هنوز تیم موردعلاقه خود را نساخته است. سه مدافع مصدوم و همچنین کمبود مهاجم نوک باعث شده تا همچنان تراکتور را تیم موردنظر پاکو خمس فاصله جدی داشته باشد تا در دو هفته باقی‌مانده از زمان بازگشت به تبریز تا شروع لیگ برتر، خمس ماموریت خود را به شکل دیگری پیش ببرد.

او همچنین در مورد دو هافبک سابق پرسپولیس، سیامک نعمتی و علی شجاعی، کار را به مربی بدنساز تراکتور سپرده تا این دو بازیکن را به شرایط آمادگی جسمانی مطلوب برسانند و سپس آنها در موقعیت بازی قرار بگیرند. البته وضعیت سیامک نعمتی بهتر است و او دقایقی هم در بازی با آدانا دمیراسپور به میدان رفت.

1897440

آخرین خبر از اردوی تراکتور ورود احسان مرادیان و تمرین او با بازیکنان تیم بود که باعث شد تا تکلیف دروازه‌بان ذخیره سرخپوشان تبریزی هم مشخص شود. مرادیان هفدهمین بازیکن بزرگسالی بود که به کمپ تراکتور رسید تا قرمزهای تبریزی تنها امکان جذب دو بازیکن دیگر را داشته باشند.

خمس که شش خرید لیگ برتری خود را نهایی کرده، حالا به دنبال جذب یک مهاجم از لیگ برتر ایران است. سجاد شهباززاده، عارف رستمی و ارسلان مطهری سه گزینه نهایی سرمربی اسپانیایی هستند و باشگاه تراکتور در مذاکره با این نفرات، استخدام آنها را بررسی می‌کند. شهباززاده و مطهری البته تحت قرارداد استقلال هستند و عارف رستمی نیز درخواست‌های مالی نامتوازنی با خواسته تراکتور داشته تا هنوز شرایط نامعلوم باشد.

در بحث مهاجم خارجی بررسی موردنظر انجام شده و پاکو خمس به سه گزینه نهایی رسیده که احتمالا تا روز دوشنبه گزینه او نهایی خواهد شد تا تراکتور مهاجم جدید خود را هم بشناسد. در واقع تراکتور تنها امکان خرید یک بازیکن خارجی دیگر را دارد که این بازیکن نیز در پست مهاجم نوک خواهد بود.

فهرست بزرگسالان تراکتور به این شرح است:
1. حسین پورحمیدی
2. سیدمحمد حسینی
3. شجاع خلیل‌زاده
4. سعید آقایی
5. محمد آقاجانپور
6. مهدی شیری
7. صفا هادی
8. ریکاردو آلوز
9. گوستاوو
10. حامد پاکدل
11. محمد قنبری
12. سیامک نعمتی
13. علی شجاعی
14. آلوارو خیمنز
15. مهدی حسینی
16. عارف آقاسی
17. احسان مرادیان
18. ؟؟؟
19. ؟؟؟