شناسهٔ خبر: 61199325 - سرویس ورزشی
منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

شایعات: هنوز م یار تو هستم، حالی تم نیست!

امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازی کنه؟

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، برای خیلی از فوتبال‌دوست‌ها این مقطع از فصل جذاب‌ترین روزهای سال است؛ روزهایی که باشگاه‌ها نه در داخل زمین که در بازار نقل و انتقالات با هم رقابت می‌کنند و در خیلی از موارد، سرنوشت فصل هم در همین روزها رقم می‌خورد؛ وقتی که باشگاه‌ها می‌توانند یک ستاره را از چنگ رقبا خارج کنند و همان بازیکن به برگ برنده آن‌ها در طول فصل تبدیل می‌شود. برای اینکه از آخرین شایعات بازار پر تب و تاب تابستانی فوتبال اروپا مطلع بشوید، ورزش سه را دنبال کنید:

 پوشش زنده خبری

19 تیر 1402 ساعت 10:59

کریستین پولیشیچ از وقتی شنیده میلان دنبال مهدی طارمیه، پاشو کرده تو یه کفش که بره میلان. نمی‌دونه ما فهمیدیم که می‌خواد واسش تیتر بزنیم "هم‌تیمی آمریکایی طارمی"! بچه زرنگ بازی درنیار واسه ما بابا!

19 تیر 1402 ساعت 10:43

پائولو دیبالا هم بالاخره صداش دراومد، گفت "آقا به این شایعه‌هایی که واسه من می‌سازن توجه نکنین، رم شاید از من بره اما من از رم نمی‌رم!" خدایی خفن گفت. شبیه دیالوگ فیلمای مسعود کیمیایی شد.

19 تیر 1402 ساعت 10:37

پل پوگبا واسه زیارت رفته مکه، چند تا عکس هم از خودش تو اینستاگرام گذاشته، بعد الان همه جا پر شده که پیشنهاد عجیب و غریب داره از عربستانیا. 

19 تیر 1402 ساعت 10:31

سلام به همگی؛ خدایی این باشگاه‌های عربستانی فعالیت نکنن تو بازار، هیچ خبری نمیاد، همه‌اش می‌شه چهار تا خبر تکراری که هر روز همونا فقط یه قدم جلو می‌ره. دست به دعا برداریم بلکه مدیرای الاتحاد و الهلال و ...دوباره شروع کنن بازیکن خریدن!

 

آنچه دیگران می خوانند