شناسهٔ خبر: 60079181 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شمنهای آفریقا پپ را از کارتابل خارج کردند

پیغام جادوگرها به گواردیولا : می‌گذاریم قهرمان بشوی!

مدیر برنامه‌های یایا توره، ستاره سابق منچسترسیتی در گفتگو با سیتی ریپورت از قهرمانی این تیم در این فصل از رقابت‌های اروپایی به واسطه دلیلی عجیب خبر می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دیمیتری سلوک، ایجنت سابق یایا توره، از بازیکنان شاخص منچسترسیتی، از سیتی برای شکست رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حمایت کرد. سلوک معتقد است که سیتی در فینال اینتر میلان یا آث میلان را شکست خواهد داد تا اولین جام خود را در لیگ قهرمانان اروپا کسب کند.

منچستر سیتی، صدنشین فعلی جزیره بالاتر از هر تیمی بر فوتبال انگلیس مسلط بوده و در چهار سال گذشته سه بار قهرمان لیگ برتر شده است. با این حال، آنها در لیگ قهرمانان ناکام بودند و فینال 2020-21 را به چلسی و نیمه نهایی 2021-22 را به رئال مادرید واگذار کردند.

1872851

آن‌ها فردا شب برای بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید خواهند رفت. پیش از بازی اول، سلوک، ایجنت سابق توره پیش‌بینی جسورانه‌ای کرد و مدعی شد که شمن‌ها طلسمی را که باعث ناکامی سیتی در لیگ قهرمانان شده بود را برداشته‌اند. او در گفتگو با سیتی ریپورت گفت: "می‌توانم بگویم که این طلسم اکنون توسط شمن‌ها برداشته شده است و فکر می‌کنم من سیتی تحت هدایت پپ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد."

اما ماجرا چیست؟ در سال 2018، سلوک در گفتگو با بلیچر ریپورت ادعا کرد که یک "نفرین آفریقایی" مانع از قهرمانی گواردیولا در لیگ قهرمانان اروپا می‌شود. او اعلام کرده بود که بسیاری از شمن‌های آفریقایی از گواردیولا به خاطر کنار گذاشتن تدریجی توره پس از سرمربیگری در سال 2016 عصبانی هستند. اسطوره ساحل عاجی من سیتی پیش از این در سال 2018 و در گفتگو با تاک اسپورت، گواردیولا را متهم کرد که "هر جا که می‌رود با بازیکنان آفریقایی مشکل دارد".

1872846