شناسهٔ خبر: 59960738 - سرویس ورزشی
منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پخش زنده رئال سوسیداد و رئال مادرید 12 اردیبهشت 1402

صاحب‌خبر -

پخش زنده رئال سوسیداد و رئال مادرید 12 اردیبهشت 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 33 لالیگا از ساعت 23:30 در آنوئتا رودررو می‌شوند.

رئال مادرید اسپانیا که در اندیشه فتح لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا است، امیدی به فتح لالیگا ندارد و قهرمانی بارسا در این جام قطعی است اما با این وجود رئال امشب در هفته 33 لالیگا از ساعت 23:30 میهمان سوسیداد خواهد بود و شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده رئال سوسیداد و رئال مادرید 12 اردیبهشت 1402 را در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید و یا بر روی عکس کلیک کنید.

پخش زنده دیدار رئال سوسیداد و رئال مادرید 12 اردیبهشت 1402

پخش زنده رئال سوسیداد و رئال مادرید 12 اردیبهشت 1402 (برای تماشای پخش زنده دیدار رئال مادرید و سوسیداد بر روی عکس کلیک کنید)
پخش زنده رئال سوسیداد و رئال مادرید 12 اردیبهشت 1402

پخش زنده رئال سوسیداد و رئال مادرید 12 اردیبهشت 1402

رئال مادرید اسپانیا که در ادامه فصل چشم به فتح دو جام مهم جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری و البته لیگ قهرمانان اروپا دارد با توجه به اختلاف ۱۱ امتیازی با بارسا امیدی به فتح لالیگا ندارد و تنها هدف سفیدها در ادامه لالیگا حفظ جایگاه دوم است.

رئال پس از شکست غیرقابل انتظار برابر خیرونا با نتیجه ۴ بر ۲، موفق شد با بردی پر گل برابر آلمریا رتبه دوم را حفظ کند هرچند رئال این روزها با مصدومیت لوکا مودریچ دست و پنجه نرم می‌کند؛ مودریچ که در حال به پایان رساندن دهه چهارم زندگی‌است همچنان به عنوان مهره بدون جانشین رئال شناخته می‌شود و این در حالی است که در این سنین بزرگترین بازیکنان تاریخ یا بازنشسته شده بودند و یا به کشورهای درجه چند برای کسب درآمد رفته بودند.

اما به هرروی رئال لوکیتا را در بازی‌های پیش رو لالیگا، فینال کوپا دل ری و احتمالا بازی رفت با منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان نخواهد داشت و باید دید پادشاه اروپا بدون شماره 10 افسانه‌ای خود و البته با تکیه بر آمادگی کریم بنزما و نبوغ کارلو آنچلوتی چه خواهد کرد.

رئال در ۵ بازی گذشته در لالیگا ۳ برد و ۲ باخت بدست آورده و با 68 امتیاز در رتبه دوم است حال آنکه سوسیداد با 58 امتیاز در رتبه 4 جدول است و در 5 بازی اخیر خود 3 برد، 1 باخت و 1 مساوی داشته است و امید بسیار زیادی برای کسب سهمیه‌ی لیگ قهرمانان اروپا دارد.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده رئال سوسیداد و رئال مادرید 12 اردیبهشت 1402 را از ساعت 23:30 امشب و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام