شناسهٔ خبر: 59027889 - سرویس ورزشی
منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

نتایج کامل هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران (+جدول) | از رقم خوردن معادلات مثلت قهرمانی به نفع پرسپولیس تا آقای گلی به یاد پیروز

صاحب‌خبر -

هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران با برگزاری هشت دیدار و ادامه صدرنشینی سپاهان با وجود توقف به پایان رسید؛ مروری داریم بر نتایج کامل هفته بیست و یکم لیگ برتر

به گزارش انصاف ورزشی، بیست و یکمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس با برگزاری هشت دیدار در روزهای دوشنبه هشتم، سه شنبه نهم و چهارشنبه دهم اسفند به پایان رسید و دو ضلع از سه ضلع قهرمانی یعنی سپاهان و استقلال پس از بردهای متعدد، بالاخره در خارج از خانه متوقف شدند تا پرسپولیس که در هفته‌های اخیر شرایط مناسبی نداشت، پس از حذف سپاهان در جام حذفی با یک برد پرگل دیگر در لیگ برتر برنده بزرگ هفته شماره 21 باشد.

سپاهان اصفهان که پس از هفت پیروزی متوالی شکست بدی را در جام حذفی در خانه برابر پرسپولیس تجربه کرد، در این هفته نیز برابر تیم قابل احترام و شایسته‌ی سید مهدی رحمتی یعنی آلومینیوم اراک، نتیجه‌ای بهتر از تساوی به دست نیاورد تا با وجود حفظ صدرنشینی، اختلاف با پرسپولیس به یک امتیاز برسد.

پرسپولیس تهران اما پس از پیروزی بزرگ در اصفهان و صعود به مرحله بعد جام حذفی، تلافی نتایج ضعیف خود در چند هفته اخیر لیگ برتر را نیز بر سر نفت مسجدسلیمان عنایتی خالی کرد تا یحیی گلمحمدی که این روزها نشست های مطبوعاتی را تحریم کرده است، کاملا تیمش را به ریل پیروزی برگرداند.

استقلال تهران اما در قائمشهر یکی از عجیب ترین بازی‌های فصل خود را برابر نساجی مازندران به نمایش گذاشت و با توقف در برابر این تیم، پس از چند برد پیاپی بالاخره امتیاز از دست داد؛ شاگردان ساپینتو در این دیدار آنهم بر روی زمین بسیار بد ورزشگاه وطنی آنقدر موقعیت خلق کردند که شاید در بازی‌هایی که در این فصل برده بودند هم به این اندازه موقعیت نداشتند.

اما به هر روی تیرهای دروازه علیرضا حقیقی و گل نکردن موقعیت‌های اصطلاحا دروازه خالی سبب شد تا شلیک استثنایی کلانتری یک امتیاز ارزشمند را به مازندرانی‌ها تقدیم کند.

از دیگر اتفاقات مهم این هفته ادامه روند خوب تراکتور تبریز با خمس و گلگهر سیرجان با قلعه نوعی و همچنین آغاز خاص منصوریان با برد دقیقه نودی در فولاد خوزستان بود.

رضا اسدی بازیکن تراکتور با زدن دو گل در این هفته با 8 گل به صدرجدول گلزنان لیگ رسید و خوشحالی خود را با بوسه به دستبند مشکی و نشان دادن نام «پیروز» یوزپلنگ تازه از دست رفته ایرانی به نمایش گذاشت.

نتایج کامل هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران (+جدول) | از رقم خوردن معادلات مثلت قهرمانی به نفع پرسپولیس تا آقای گلی به یاد پیروز نتایج کامل هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران (+جدول) | از رقم خوردن معادلات مثلت قهرمانی به نفع پرسپولیس تا آقای گلی به یاد پیروز

نتایج کامل هفته بیست و یکم لیگ برتر

پرسپولیس تهران 3 _ نفت مسجدسلیمان 0

ذوب آهن اصفهان 1 _ مس کرمان 0

گلگهر سیرجان 2 _ پیکان تهران 1

هوادار تهران 0 _ مس رفسنجان 1

نساجی مازندران 1 _ استقلال تهران 1

آلومینیوم اراک 1 _ سپاهان اصفهان 1

صنعت نفت آبادان 1 _ تراکتور تبریز 3

فولاد خوزستان 1 _ ملوان بندرانزلی 0

نتایج کامل هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران (+جدول) | از رقم خوردن معادلات مثلت قهرمانی به نفع پرسپولیس تا آقای گلی به یاد پیروز (جدول لیگ برتر تا پایان هفته 21)
نتایج کامل هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران | از رقم خوردن معادلات مثلت قهرمانی به نفع پرسپولیس تا آقای گلی به یاد پیروز

هفته آینده لیگ برتر ایران یکشنبه 14 و دوشنبه 15 اسفند 1401 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام