شناسهٔ خبر: 57566927 - سرویس استانی
منبع: تسنیم | لینک خبر

نایب رئیس مجلس: اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان باید در ‌شان معلمان باشد

نایب رئیس مجلس گفت: اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان باید در راستای حفظ و شان معلمان باشد و باید کم و کسری‌ها در این زمینه به حداقل برسد تا بتوانیم از نادیده گردفتن مظلومان نیز جلوگیری کنیم و اجرای این طرح را به صورت مطلوب عملیاتی سازیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، علی نیکزاد بعد از ظهر امروز در مراسم آغاز احداث مجتمع آموزشی دارالفنون در اردبیل اظهار داشت: درر کشور نیاز به تربیت توحیدی داریم و در این زمینه با توجه به این که فرصت‌های ارزشمندی برای اعتلای فرهنگی و ارزشی جامعه پیش آمده باید از این فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کنیم.

وی بیان کرد: باید به گفتمان‌های ارزشی بها داده شود تا بتوانیم حرکت انقلابی را ادامه داده و به عنوان یک مسئولیت اجتماعی در راستای موضوع مدرسه‌سازی اقدامات لازم و اساسی را انجام داده و تمام برنامه‌ها را با قدرت و توان به کار گیریم که این موضوع در حال حاضر به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح بوده و باید در دستور کار قرار گیرد.

نایب رئیس مجلس ادامه داد: توجه به مولفه تربیت صحیح در آموزش و پرورش و فضاهای آموزشی جزو اولویت‌های اساسی است و خروجی تربیتی نباید با آتش زدن مجموعه‌های نیروهای خدمتگزار بسیج و ناجا باشد بلکه باید خروجی‌های ما با تربیت ارزشی و محورهای توحیدی و الهی هموار باشد که این مسئله جزو اولویت‌های اساسی است.

نیکزاد خاطرنشان کرد: اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان باید در راستای حفظ و شان معلمان باشد و باید کم و کسری‌ها در این زمینه به حداقل برسد تا بتوانیم از نادیده گردفتن مظلومان نیز جلوگیری کنیم و اجرای این طرح را به صورت مطلوب عملیاتی سازیم.

در ادامه حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس در ادامه گفت: احداث مدرسه دارالفنون فرصتی برای خیران است و درصدد هستیم در محلات 13گانه چنین مجموعه‌های آموزشی را احداث و راه‌اندازی کنیم.

وی بیان کرد: استفاده از تجهیزات و امکانات آموزشی و تربیتی برای رسیدن به بالندگی و ترقی هر جامعه اولویت اساسی است و با توجه به اینکه اصلی‌ترین رکن تربیتی و آموزشی در مدارس و نظام تعلیم و تربیت رخ می‌دهد باید تمام تلاش خود را در این زمینه به‌کارگرفته شود.

انتهای پیام/142/.