شناسهٔ خبر: 57566798 - سرویس استانی
منبع: مهر | لینک خبر

تحول سلامت نصیب بیمارستان زابل نشد؛

انتظار یک ماهه برای دریافت پاسخ از علوم پزشکی زابل بی نتیجه ماند

زاهدان- در حالی طرح تحول سلامت در سال ۱۳۹۳ در کل کشور اجرایی شد که بعد از گذشت ۱۰ سال، برخی از امکانات و تجهیزات بیمارستان امیر المومنین (ع) زابل غیر قابل استفاده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، در یک ماه گذشته چند تن از شهروندان با ارسال فیلم و عکس هایی از بیمارستان امیر المومنین (ع) زابل، از وضعیت غیر استاندارد و عدم وجود بهداشت لازم در این مرکز درمانی، ابراز گلایه کردند.

در فیلم ها و عکس های ارسالی، صندلی ویلچرها، تخت ها، صندلی همراهان بیماران و حتی دیوار ها و سرویس های بهداشتی دارای نواقص و خرابی هایی است که به راحتی قابل تشخیص و مشاهده است.

برای پیگیری این موارد از حدود یک ماه گذشته با کارشناس و مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زابل چندین بار تماس گرفته و پیامک از سوی خبرنگار خبرگزاری مهر ارسال شده اما هنوز هیچگونه پاسخی از آنان دریافت نشده است.

این خبرگزاری آمادگی دارد در صورت ارائه پاسخ آن دانشگاه، اطلاع رسانی لازم برای اقدامات و فعالیت های صورت گرفته برای رفع نواقص را به عموم مردم اطلاع رسانی کند.

با توجه به اجرای طرح تحول سلامت و هزینه های هنگفت برای تجهیز و بهبود خدمات رسانی مراکز درمانی، مراقبت و نگهداری از امکانات باید در اولویت کار مسئولان مربوطه قرار می گرفت.

گفتنی است؛ از نحوه برخورد پرسنل این بیمارستان نیز گلایه مندی هایی برای این خبرگزاری ارسال شده که پس از کسب اطلاعات لازم، شفاف سازی در این خصوص انجام خواهد شد.