شناسهٔ خبر: 57441623 - سرویس فرهنگی
منبع: سلام نو | لینک خبر

فاصله سنگر تا کیاشهر

برای بررسی فاصله سنگر تا کیاشهر بهتر است که به خوبی ویژگی ها و امکانات مسیر را بشناسید و سپس سفرتان را آغاز کنید.

صاحب‌خبر -

سلام نو-سرویس گردشگری: برای بررسی فاصله سنگر تا کیاشهر باید ویژگی ها و امکانات مسیر را به خوبی بشناسید. شهر سنگر یکی از شهرهای استان گیلان می باشد که جاذبه های گردشگری زیادی دارد. برای اینکه از شهر سنگر به کیاشهر بروید باید در مورد مسیر اطلاعات بیشتری کسب کنید. در این صورت به راحتی می توانید مسیر مورد نظر را طی کنید. جاذبه های گردشگری زیادی در مسیری که طی می کنید وجود دارد. به همین دلیل شما می توانید در مسیرتان توقف نمایید و از جاذبه های گردشگری و روستاهای بین مسیر بازدید نمایید. در ادامه تمامی اطلاعاتی که در مسیر وجود دارد را توضیح می دهیم تا اطلاعات بیشتری در مورد این مسیر کسب کنید.

بررسی فاصله شهر سنگر تا کیاشهر

مسافت سنگر تا کیاشهر ۴۸ کیلومتر می باشد. اگر سرعت تان ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد می توانید بعد از ۴۳ دقیقه به مقصد برسید. اما اگر سرعت تان بالاتر از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باشد می توانید بعد از نیم ساعت به مقصد برسید. نوع خودرویی که شما برای طی کردن مسیر انتخاب می کنید یکی از مهمترین مواردی به شمار می رود که سرعت رسیدن تان به مقصد را نشان می دهد. سرعت اتوبوس و خودروی شخصی برای رسیدن به این مقصد متفاوت می باشد. شما می توانید در مسیر تابلوهای زیادی را مشاهده کنید که روستاها و شهرهای میانی را معرفی می کنند. همچنین تابلوهایی که مربوط به امکانات جاده ای هستند را در مسیر مشاهده خواهید کرد.

شهرها و روستاهای بین فاصله سنگر تا کیاشهر

برای طی کردن مسیر سنگر تا کیاشهر باید ابتدا از طریق بلوار امام رضا وارد جاده شوید. پس از آن وارد اتوبان سنگر، کوچصفهان می گردید. بعد از اینکه وارد این اتوبان شدید حدود ۲۰ کیلومتر بعد به کوچصفهان می رسید. کوچصفهان یکی از شهرهای زیبای شمالی می باشد که می توانید در مسیر خود از این شهر بازدید نمایید. اگر می خواهید از شهر کوچصفهان به کیاشهر بروید باید از طریق بلوار آیت الله خامنه ای مسیر خود را دنبال کنید. پس از اینکه بلوار را رد کردید وارد بزرگراه لاهیجان، رشت می شوید. در این بزرگراه می توانید از گرباسده بازدید نمایید. رودبارکی یکی از مهمترین رودهایی می باشد که در این مسیر قرار گرفته است.

در فاصله سنگر تا کیاشهر، هر یک از شهرها و روستاهای دیدنی دارای جاذبه های گردشگری متنوعی هستند. لولمان یکی دیگر از شهرهایی می باشد که در مسیر سنگر تا کیاشهر می توانید مورد بازدید قرار دهید. رشت آباد یکی دیگر از روستاهایی می باشد که در مسیر مشاهده خواهید کرد. چولاب، ابراهیم سرا، تازه آباد، عبدل آباد و ... به عنوان دیگر روستاهای بین مسیر هستند. تمچال، دهسر، نقره ده، لاکوژده و .... را هم می توانیم به عنوان دیگر روستاهای بین مسیر معرفی کنیم.

فاصله سنگر تا کیاشهر

مسیر شهر سنگر تا کیاشهر با ماشین

امکانات فاصله شهر سنگر تا کیاشهر

در مسیر سنگر تا کیاشهر امکانات زیادی وجود دارد. هر یک از این امکانات را می توانید برای راحتی سفرتان مورد بررسی قرار دهید. در واقع بهتر است که ویژگی های مسیر را بشناسید تا بتوانید نیازهای سفرتان را تامین کنید. پمپ بنزین و پمپ گاز در مسیر وجود دارد. به همین دلیل شما به راحتی می توانید باک بنزین خودرو خود را در پمپ بنزین های بین مسیر پر کنید. دکه های مواد غذایی و فروشگاه های متنوعی در مسیر وجود دارند. بنابراین شما به هر وسیله ای برای سفر نیاز داشته باشید می توانید از فروشگاه ها و دکه های مواد غذایی، آنها را خریداری نمایید. شما می توانید تابلوهای مربوط به پمپ بنزین ها را در مسیر مشاهده کنید.

فاصله سنگر تا کیاشهر با ماشین شخصی

فاصله سنگر تا کیاشهر با ماشین شخصی بر اساس سرعت اتومبیل تان تعیین می شود. اگر راننده حرفه ای باشد و بخواهد بدون توقف این مسیر را طی کند، در عرض نیم ساعت به مقصد می رسد. اما اگر راننده بخواهد در مسیر توقف کند و سرعتش هم بالا نباشد دیرتر به مقصد می رسد. شما می توانید با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این مسیر را طی کنید و بعد از ۴۰ دقیقه به مقصد برسید. به طور کلی بسیاری از افراد مایل هستند که مسافت شهرهای شمالی را با خودروی شخصی خود طی کنند. به همین دلیل باید در مورد مسافتی که می خواهند طی نمایند اطلاعات بیشتری به دست آورند. رانندگان حرفه ای که این مسیر را چندین بار رفته اند، سریعا می توانند به مقصد برسند.

فاصله سنگر تا کیاشهر

مسیر شهر سنگر تا کیاشهر

فاصله شهر سنگر تا کیاشهر با اتوبوس

مسیر سنگر تا کیاشهر با اتوبوس ها با سرعت کمتری طی می شود. سرعت اتوبوس نسبت به خودروی شخصی کمتر است. به همین دلیل اگر شما با اتوبوس ها بخواهید این مسیر را طی کنید باید مدت زمان بیشتری در مسیر باشید. افرادی که با تورهای گردشگری می خواهند به کیاشهر بروند، بعد از ۵۰ دقیقه به مقصد می رسند. البته برخی از اتوبوس ها در مقصد، مدت طولانی توقف می کنند. به همین دلیل شاید طول بکشد تا به مقصد برسید. لیدر اتوبوس های گردشگری به خوبی مسیر را می شناسد. بر همین اساس لیدر می تواند در هر مکانی که گردشگران مایل هستند توقف اعلام کند تا گردشگران از سفر خود رضایت داشته باشند.