شناسهٔ خبر: 57355712 - سرویس ورزشی
منبع: برترین‌ها | لینک خبر

برنامه ایران 48ساعت مانده به تقابل تاریخی

شاگردان کی‌روش امروز و در فاصله دو روز تا بازی حساس با امریکا، یک جلسه تمرینی برگزار خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

ورزش سه: شاگردان کی‌روش امروز و در فاصله دو روز تا بازی حساس با امریکا، یک جلسه تمرینی برگزار خواهند کرد.

 تیم ملی ایران با پیروزی دو بر صفر مقابل ولز شانس بالایی برای صعود از مرحله گروهی پیدا کرد. با توجه به نتایجی که در این گروه تا به اینجای کار کسب شده، هر چهار تیم در روز آخر شانس صعود دارند و این به حساسیت های بازی ایران و امریکا افزوده است. شاگردان کی‌روش که از روز گذشته تمرینات خود را برای این دیدار آغاز کرده‌اند، امروز نیز یک جلسه تمرینی دیگر برگزار خواهند کرد.

تمرین امروز (یکشنبه) فوتبالیست های تیم ملی ایران از ساعت ۱۷ در کمپ الریان آغاز خواهد شد. طبق قوانین مسابقات و مثل دیگر تمرینات تیم ملی، خبرنگاران در یک ربع نخست می توانند در محل تمرین حضور یافته و برای رسانه های خود خبر تهیه کنند.

برنامه ایران 48ساعت مانده به تقابل تاریخی

تیم ملی ایران فردا آخرین تمرین خود را برای رویارویی با امریکا برگزار خواهد کرد. در این روز همچنین نشست خبری سرمربی تیم ملی نیز برگزار خواهد شد تا همه چیز مهیای برگزاری یکی از حساس‌ترین بازی های تاریخ فوتبال ایران در جام جهانی باشد.

 

دیدار تیم های ایران و امریکا در چارچوب آخرین دیدار دور گروهی (گروه دوم) از ساعت 22:30 روز پنج شنبه هشتم آذر به صورت همزمان با دیدار انگلیس و ولز آغاز خواهد شد. ایران با سه امتیاز در رده دوم گروه حضور دارد و امریکا با دو امتیاز، سوم است. انگلیس و ولز نیز به ترتیب با چهار و یک امتیاز، اول و چهارم هستند.