شناسهٔ خبر: 56434968 - سرویس سیاسی
منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

قیمت بلیت سفر دریایی به قطر چقدر است؟

هرچند ایران کشتی کروز در اختیار ندارد اما مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و همچنین وزیر راه و شهرسازی از برقراری خط کشتیرانی مسافری بین ایران و قطر توسط کشتی‌های کروز خبر داده‌اند.

صاحب‌خبر -

 

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی امروز در نشست خبری خود جزییات بیشتری را از خدمات‌رسانی به تماشاگران بازی‌های جام جهانی قطر اعلام کرد.

به گزارش تسنیم، علی‌اکبر صفایی با اشاره به راه‌اندازی خط کشتیرانی مسافری بین ایران و قطر توسط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، گفت: بر این اساس بین بنادر بوشهر و کیش و دوحه قطر خط کشتیرانی مسافری راه‌اندازی می‌شود. کشتیرانی والفجر برای این کار یک فروند کاتاماران را آماده کرده است.

وی افزود: علاوه بر این دو فروند کشتی کروز متعلق به بخش خصوصی در حال تعمیرات اساسی است که تا اوایل آبان‌ماه آماده بهره‌برداری می‌شوند. این درحالی است که خردادماه گذشته مقام مسئول سازمان بنادر و دریانوردی از عدم وجود کشتی کروز در کشور خبر داده بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به حل مشکل سوخت یارانه‌ای برای فعالیت خطوط کشتیرانی تصریح کرد: قیمت حدود 1100 هر لیتر سوخت با مصوبه دولت به 300 تومان کاهش یافته است که تأثیر به‌سزایی در توسعه حمل‌ونقل دریایی مسافر دارد.

وی در خصوص قیمت بلیت سفر به قطر با کشتی گفت: فعلاً قیمت‌ها مشخص نشده است.