شناسهٔ خبر: 56428175 - سرویس ورزشی
منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

ناصری: رتبه پیکان بهتر می‌شود/ ذوب‌آهن تیمی با ساختار دفاعی منسجم است

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان گفت: برای اینکه بتوانیم از اصفهان با دست پر برگردیم باید هوشیار باشیم و در مقابل ذوب‌آهن باهوش بازی کنیم.

صاحب‌خبر -

محمد ناصری در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پیکان در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به وقفه‌ای که در مسابقات لیگ برتر به منظور حضور تیم ملی فوتبال در اردوی اتریش ایجاد شد، پیکان هم از این فرصت استفاده کرد تا بازیکنان از فرم ایده‌آل بدنی خارج نشوند. بر همین اساس ۲ بازی دوستانه را انجام دادیم و توانستیم روی نقاط ضعف‌ خود کار کنیم. امیدوارم بتوانیم در آغاز مجدد مسابقات لیگ برتر نتیجه خوبی بگیریم.

وی در مورد هفته هفتم لیگ برتر و دیدار پیکان با ذوب‌آهن در اصفهان عنوان کرد: آنها از امتیاز میزبانی برخوردار هستند و با حداکثر قدرت مقابل ما قرار خواهند گرفت. ذوب‌آهن از ساختار دفاعی خوبی بهره می‌برد و تیمی بسیار منسجم است. برای گرفتن ۳ امتیاز مقابل آنها کار بسیار سختی داریم. نباید به این تکیه کنیم که آنها در هفته‌های گذشته نتایج ضعیفی گرفته‌اند و یک رده پایین‌تر در جدول لیگ برتر از ما قرار دارند.

دروازه‌بان تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه این تیم می‌تواند نتیجه دلخواهش را در اصفهان به دست آورد، تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم از اصفهان با دست پر برگردیم باید هوشیار باشیم و مقابل ذوب‌آهن باهوش بازی کنیم. از ابتدای بازی هم اجازه ندهیم که آنها تاکتیک‌شان را در زمین پیاده کنند و باید بازی خودمان را بر آنها دیکته کنیم. همچنین به بهترین شکل ممکن سیستم‌هایی که کادرفنی از بازیکنان خواسته‌اند را انجام بدهیم تا به ۳ امتیاز دست پیدا کنیم.

ناصری در پایان خاطرنشان کرد: تمام سعی و تلاش‌مان این است که روند رو به رشد خود را در مسابقات لیگ برتر ادامه بدهیم. ضمناً هم اکنون شرایط جدول لیگ به گونه‌ای است که با یک پیروزی تیم‌ها می‌توانند رتبه خودشان را بهتر کنند و ما هم به دنبال این هستیم تا رتبه خود را لیگ برتر ارتقا بدهیم.

انتهای پیام/