شناسهٔ خبر: 56362601 - سرویس ورزشی
منبع: افکارنیوز | لینک خبر

مهمترین اخبار ورزشی 24 ساعت گذشته، از شکست انگلیس و امریکا تا پیروزی ایران

در بازی های دوستانه جمعه ایران مقابل اروگوئه به پیروزی یک بر صفر دست یافت، ژاپن مقابل آمریکا به پیروزی رسید و انگلیس هم در لیگ ملت های اروپا مقابل ایتالیا شکست خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اخبار ورزشی شهرخبر پیروزی ایران مقابل اروگوئه در صدر اخبار قرار گرفت و واکنش های زیادی را در رسانه های معتبر ورزشی دنیا مخصوصا پرتغال از جمله سایت (اوژوگو) به همراه داشت . رسانه های مهمی از جمله سایت (bola) و (OLE)  در مورد گلزنی طارمی و برد ایران با مربیگری کیروش مطلب نوشتند. همچنین سایت ایتالیایی(Sportface) و سایت (El Pais) نیز در واکنش به خبر پیروزی ایران با انتشار مطالبی به تمجید از شاگردان کیروش پرداختند.

دیگر خبر پر بازدید سایت شهر خبر در بخش اخبار ورزشی مربوط به واکنش کیروش بعد از برد مقابل اروگوئه بود. سر مربی تیم ملی پستی را در صفحه اینستاگرامش به مناسبت پیروزی مقابل اروگوئه منتشر کرد.

کیروش در این پست نوشته کارتان خوب بود بچه ها، انسجام تیمی داشتیم و همه با ذهنیت برنده بازی کردند. ما باید از آنچه که در این بازی آموختیم، برای بهبود فوتبال خود استفاده کنیم و همیشه سعی کنیم بهتر باشیم.

مهمترین اخبار ورزشی 24 ساعت گذشته، از شکست انگلیس و امریکا تا پیروزی ایران

خبر پربازدید بعدی از بخش اخبار ورزشی مربوط به واکنش سوارز به باخت مقابل ایران بود. مهاجم اروگوئه ای اطمینان دارد که این تیم شانس زیادی برای درخشش در جام جهانی قطر و حتی قهرمانی خواهد داشت. لوییز سوارز گفت: باید تلاش کنیم تا در صورت امکان قهرمان جام جهانی شویم. ما بازیکنان بزرگی برای رسیدن به این هدف داریم، ما می دانیم که بازی کردن در جام جهانی سخت است. همه رقابت ها در جام جهانی سخت خواهد بود و اما همیشه با این رویای دست نخورده که قهرمانی جام جهانی است به رقابت میپردازیم.

اگر علاقمند به اخبار مخصوصا اخبار ورزشی ما به شما سایت شهر خبر را پیشنهاد می دهیم سایتی موثق و معتبر در زمینه خبرهای مهم روز از قبیل اخبار ورزشی، اخبار اقتصادی و اخبار سیاسی و غیره می باشد.