شناسهٔ خبر: 56362542 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رمز شکست استقلال؛ سیوهای خوب دروازه‌بان گل گهر

استقلال در بازی دوستانه با تیم دانشجویان در شرایطی با نتیجه دو بر یک شکست خورد که همانند دیدار با پیکان و نساجی ارائه‌گر بازی تهاجمی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دریافت دو گل زودهنگام از تیم دانشجویان که حاصل اشتباهات فردی بازیکنان استقلال در دقایق ابتدایی بود در ادامه مسیر موجب ارائه بازی سراسر تهاجمی از سوی آبی‌ها شد که این حملات تنها یک بار جواب داد و استقلال توانست با ضربه محمد محبی یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

عرفان پورحاتم، دروازه‌بان فصل گذشته ویستا توربین که این فصل به گل گهر ملحق شده نقش اساسی در پیروزی تیم دانشجویان در این بازی داشت به  این خاطر که بارها و بارها با عکس‌العمل‌های دیدنی خود مانع از باز شدن دروازه تیم دانشجویان شد و در پایان شاهد پیروزی دو بر یک تیمش بود. در یکی از حملات تیم استقلال، توپ به تیر دروازه تیم دانشجویان خورد اما این دروازه‌بان جوان با واکنش های دیدنی خود نشان داد در آینده به یکی از دروازه‌بان‌های خوب فوتبال ایران تبدیل خواهد شد.

استقلال در این بازی یک بار دیگر متوجه شد در برابر تیم‌هایی که دفاعی فوتبال بازی می کنند با وجود ارائه بازی تهاجمی در رسیدن به پیروزی ناکام می‌ماند و در برابر چنین تیم‌هایی باید با ایده‌های قوی‌تری برای رسیدن به گلزنی وارد میدان شود.