شناسهٔ خبر: 56346789 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

کشف یک دستگاه خودرو قاچاق به ارزش 35 میلیارد ریال در نایین

فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف یک دستگاه خودرو تویوتاهایلوکس قاچاق به ارزش 35 میلیارد ریال توسط مأموران این فرماندهی خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هادی کیانمهر فرمانده انتظامی شهرستان نایین اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان نایین در اجرای طرح پایش خودروهای توقیفی در پارکینگ‌ها به یک دستگاه خودروی تویوتا هایلوکس دوکابین که در پارکینگ توقیف بود، مشکوک شده و نسبت به بررسی آن اقدام کردند.

وی با اشاره به این که در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد خودروی موصوف قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی است، گفت:کارشناسان مربوطه ارزش این خودرو را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند که در این رابطه پرونده تشکیل و برای انجام اقدامات قانونی به شعبه مبارزه با کالای قاچاق شهرستان ارجاع شد.

کیانمهر با تأکید بر این که پدیده شوم قاچاق ضربات جبران‌ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد می‌کند، خاطر نشان کرد: پلیس همواره برخورد قاطع و قانونی با اخلال‌گران و مفسدان اقتصادی را در دستورکار دارد و از شهروندان می‌خواهیم هر گونه اخبار و اطلاعات در زمینه قاچاق کالا و ارز را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/