شناسهٔ خبر: 56346473 - سرویس استانی
منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد:

شهدا با خون خود انقلاب و اسلام را حفظ کردند

سردار «حکمتیان» گفت: شهدا بالاترین دارایی خود یعنی جان شیرینشان را در طبق اخلاص گذاشتند و درس مقاومت و ایستادگی را به همه آزادی‌خواهان جهان آموختند و با فدا کردن خون خود، انقلاب و اسلام را حفظ کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، به مناسبت هفته دفاع مقدس نشست تخصصی امروز با حضور طلاب و روحانیون رزمنده و بسیجی شهر یاسوج در حوزه علمیه علی بن موسی الرضا (ع) شهر یاسوج برگزار شد.

سردار «حسن حکمتیان» فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به توطئه‌های دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، اظهار داشت: نظام سلطه وقتی دیدند با طلوع جمهوری اسلامی، غروب غرب‌زدگی اتفاق افتاده شروع به دسیسه علیه نظام کردند اما با وجود توطئه‌های دشمنان، انقلاب اسلامی تثبیت شد و به مسیر خود ادامه داد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس، صدام با حمایت ۳۶ کشور دنیا به کشور ما هجوم آورد، آمریکا کمک اطلاعاتی و جاسوسی کرد، شوروی ۶۱ درصد تجهیزات نظامی عراق را تأمین کرد، فرانسه بخشی از تجهیزات، انگلیس مهمات هوشمند، عربستان و کویت ۵۰ میلیارد دلار و کشور های حاشیه خلیج فارس ۱۶ میلیارد دلار به رژیم بعث عراق کمک کردند و همه اینها در حالی بود که ما در شرایط بد اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بودیم.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهدای ما از خاک بریدند و به افلاک رسیدند، از همه دلبستگی‌های دنیایی گذشتند و بالاترین دارایی خود یعنی جان شیرینشان را در طبق اخلاص گذاشتند و درس مقاومت و ایستادگی را به همه آزادی‌خواهان جهان آموختند و با فدا کردن خون خود، انقلاب و اسلام را حفظ کردند.

حکمتیان بیان کرد: جانبازان و آزادگان هم کفن شهادت پوشیدند اما برگشتند تا روایتگر جنگی نابرابر باشند که در طول تاریخ مانند آن وجود ندارد، یادگاری‌های زمان جنگ را با خود به همراه دارند سخت نفس می‌کشند تا ما قله‌های افتخار را در نانو و در حوزه‌های مختلف علمی و نظامی بپیماییم.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور، گفت: نخواهیم گذاشت این خواب دشمن تعبیر شود و حتما این پیچ تاریخی را هم با عزت طی خواهیم کرد.

حکمتیان با بیان اینکه تیپ ۴۸ فتح هزاران کیلومتر دورتر از جغرافیای استان با گروه‌های تروریستی، سوداگران مرگ و ‌... در حال مبارزه است، تأکید کرد: تا آخرین قطره خون از تمامیت ارضی و مرزهای جغرافیایی و عقیدتی کشور دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/