شناسهٔ خبر: 56321576 - سرویس اجتماعی
منبع: ایمنا | لینک خبر

کاهش یک ساعته فعالیت متروی اصفهان از امروز/ ارائه بسته تشویقی به مسافران

روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت متروی منطقه اصفهان از تغییر ساعت ارائه خدمات خط یک متروی این کلان‌شهر از امروز (جمعه) تا پایان اسفندماه سال‌جاری خبر داد و اعلام کرد: صدور بلیت الکترونیکی تخفیف‌دار طرح مهر در متروی اصفهان عملیاتی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت متروی منطقه اصفهان اعلام کرد: با توجه به تغییر اوقات شرعی و کاهش اوج سفر مسافران هنگام شب، از امروز _جمعه یکم مهرماه_ بار دیگر ساعت فعالیت مترو به حالت قبل بازگشت.

با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، خدمت‌رسانی خط یک متروی اصفهان با سرفاصله زمانی ۱۱ دقیقه، در روزهای هفته از ساعت ۶:۱۵ تا ۲۱ و روزهای جمعه نیز از ساعت ۹ تا ۲۱ است.

روزانه بیش از ۸۰ هزار نفر از متروی اصفهان استفاده می‌کنند و در حال حاضر هزینه هر سفر با استفاده از اصفهان‌کارت ۲۲ هزار ریال و هزینه استفاده از بلیت تک سفره ۲۸ هزار ریال است، لذا پیشنهاد می‌شود با توجه به مقرون به‌صرفه بودن استفاده از مترو به لحاظ هزینه و زمان، شهروندان سفرهای درون‌شهری خود را با این وسیله پاک، ایمن و ارزان انجام دهند.

همچنین افرادی که روزانه برای رفت و آمد از مترو استفاده می‌کنند، می‌توانند از بسته تشویقی طرح مهر استفاده کنند و با پرداخت هزینه ۲۰ بلیت، از خدمات ۲۲ سفر در طول سه ماه از ابتدای مهرماه تا آذرماه استفاده کنند؛ این خرید از طریق دستگاه‌های فروش بلیت تک سفره مستقر در ایستگاه‌های مترو و نرم‌افزار اینترنتی اصکیف امکان‌پذیر است.

در صورت استقبال شهروندان، طرح بسته‌های تشویقی ویژه بلیت مترو برای مدارس، کارمندان و سایر مسافران مترو نیز به صورت ماهانه اجرا می‌شود.