شناسهٔ خبر: 55669148 - سرویس ورزشی
منبع: آریا | لینک خبر

کلافگی رونالدو از حواشی اخیر؛ رسانه‌ها دروغ می‌گویند/ از 100 خبری که در مورد من مطرح شد، فقط 5 مورد حقیقت داشت!

صاحب‌خبر -
کلافگی رونالدو از حواشی اخیر؛ رسانه‌ها دروغ می‌گویند/ از 100 خبری که در مورد من مطرح شد، فقط 5 مورد حقیقت داشت!
خبرگزاری آریا- کریستیانو رونالدو در یک نظر اینستاگرامی، به انتقاد از دروغ‌پراکنی رسانه‌ها در مورد خودش پرداخته است. 
به گزارش آریا، طی ماه‌های اخیر، خبر تلاش رونالدو برای جدایی از منچستریونایتد، یکی از مباحث داغ بازار نقل و انتقالات بوده است. به تازگی گفته شده است که اریک تن هاخ نیز مشکلی با جدایی این بازیکن از شیاطین سرخ ندارد؛ اتفاقی که تا این لحظه رخ نداده است. رونالدو در کامنتی اینستاگرامی در صفحه «cr7.o_lendario»، در واکنش به حواشی اخیر گفته است: آن‌ها ظرف چند هفته و هنگام مصاحبه، از حقیقت مطلع خواهند شد. رسانه‌ها دروغ می‌گویند. من یک دفترچه یادداشت دارم و طی ماه گذشته از 100 خبری که در مورد من مطرح شد، فقط 5 مورد حقیقت داشت. تصور کنید وضعیت از چه قرار است.
وضعیت کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد تبدیل به یک کلاف سردرگم شده است. در حالی که سیمون استون از (BBC) چندی پیش خبر از موافقت منچستریونایتد با جدایی رونالدو داد، اما اکنون به نظر می‌رسد گلیزر‌ها مخالف خروج این ستاره پرتغالی از باشگاه‌شان هستند. به گزارش ساموئل لاکهارست از منچستر اونینگ نیوز، با وجود تمایل کریستیانو رونالدو به جدایی از منچستریونایتد، جوئل گلیزر با فروش او مخالف است. اریک تن هاخ نیز چندین هفته است که به طور خصوصی موافقت خود با فروش رونالدو را اعلام کرده اما گلیزر‌ها در رابطه با هرگونه تلاشی برای فروش این ستاره پرتغالی، مقاومت کرده‌اند. اگرچه جوئل گلیزر از زمان بازی مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2019 مقابل بارسلونا تاکنون به منچستر سفر نکرده است، اما تقریبا هر روز با ریچارد آرنولد مدیر اجرایی باشگاه در ارتباط است.
کریستیانو رونالدو از کاهش 25 درصدی دستمزدش پس از ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و همچنین عملکرد ضعیف باشگاه در بازار نقل و انتقالات، ناراضی است. جورجینا رودریگز همسر رونالدو نیز تمایل دارد به اسپانیا بازگردد. رونالدو تور پیش فصل یونایتد را به دلیل مشکلات خانوادگی‌اش از دست داد. اکنون نیز با شروع فاجعه بار یونایتد در این فصل، تلاش همگانی برای سرعت بخشیدن به جدایی رونالدو به وجود آمده است. ژرژ مندس در این تابستان به دنبال راهی برای خروج موکلش از یونایتد بود اما چلسی، بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید هرکدام با ایده جذب رونالدو مخالفت کردند.
یونایتد نیز در شرایط بدی قرار گرفته است زیرا در صورت جدایی رونالدو، تاکنون نتوانسته‌اند جایگزینی برای او جذب کنند. در میان بازیکنان یونایتد نیز، تعدادی ترجیح می‌دهند که رونالدو برود در حالی که برخی دیگر از او حمایت می‌کنند. رونالدو بازیکنی بود که نقش مهمی در زمان اوله گونار سولشر برای حفظ انسجام رختکن داشت. رونالدو در بین بازیکنان جوان‌تر منچستر نیز، محبوبیت زیادی دارد. او در ماه می پیش از پیروزی‌شان در فینال جام حذفی جوانان مقابل ناتینگهام فارست، یک پیام ویدیویی برای آن‌ها ارسال کرد که قبل از بازی برای‌شان پخش شد.
این ستاره پرتغالی پیش از شروع تمرینات پیش فصل به مدیران یونایتد اعلام کرد که دیگر تصمیمی برای ادامه حضور در این تیم ندارد و حتی با هم تیمی‌هایش به تور پیش فصل در تایلند و استرالیا نرفت اما در نهایت شرایط به صورتی پیش رفت که او مجبور شد بار دیگر به تمرینات این تیم برگردد. در حالی که برخی از رسانه‌های انگلیسی مدعی شده بودند که او تصمیم گرفته است تا پایان قراردادش در اولدترافورد بماند، دو شکست یونایتد در دو هفته ابتدایی لیگ برتر نظر او را بار دیگر در این باره تغییر داد.
گفته می‌شد که دیه‌گو سیمئونه و اتلتیکو مادرید علاقه زیادی به جذب او دارند اما از نظر مالی عملا چنین امکانی برای آنها وجود ندارد. این بازیکن که در چند هفته اخیر بارها و بارها زیر پست‌های مختلف در اینستاگرام نسبت به شایعاتی که درباره آینده‌اش به گوش می‌رسد اظهارنظر کرده بود، این بار زیر پستی درباره همین خبر اظهارنظر تندی کرد. 
رونالدو نوشت:« وقتی من در چند هفته آینده مصاحبه‌ای انجام دهم، همه واقعیت را می‌فهمند. این رسانه‌ها دروغ می‌گویند. من دفترچه یادداشتی دارم و در چند ماه گذشته از 100 خبر تنها پنج خبر درست بوده است. تصور کنید شرایط به چه صورت است. همه چیز را به همین شکل مقایسه کنید.»
به نظر می‌رسد که این بازیکن از شایعات و اخبار متفاوتی که درباره آینده او به گوش می‌رسد بسیار عصبانی است و قصد دارد مواردی را در این زمینه برای هوادارانش روشن کند.