شناسهٔ خبر: 55654649 - سرویس اقتصادی
منبع: خانه ملت | لینک خبر

عباسپور نشست امروز کمیسیون صنایع مجلس را تشریح کرد

پیگیری مصوبات نظارت میدانی اعضای کمیسیون صنایع از واحدهای صنعتی و معدنی کرمانشاه

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی مصوبات بازدید میدانی اعضای کمیسیون متبوعش از واحدهای صنعتی و معدنی کرمانشاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

روح اله عباس پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز(سه‌شنبه 25 مردادماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: دستورکار نخست کمیسیون بررسی مشکلات ناشی از سیل هفته‌های گذشته در استهبان، شهربابک، فیروزکوه، تهران و... با حضور آقای نامی رئیس سازمان مدیریت بحران بود.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقرر بود که دولت اعتباری را در قالب تنخواه برای جبران خسارت ناشی از سیل پرداخت کند اما تنها بخشی از این اعتبار پرداخت شده، افزود: اعضای کمیسیون در این نشست تاکید کردند که باید به سرعت اقدامات لازم برای تامین منابع لازم به منظور ایجاد و تعمیر زیرساخت‌ها در زمینه صنعت، معدن، کشاورزی، راه و... انجام شود.

وی با بیان اینکه دومین دستورکار امروز کمیسیون صنایع و معادن پیگیری مصوبات نظارت میدانی بر کرمانشاه بود، اضافه کرد: ماه پیش تعدادی از اعضای کمیسیون و صنایع مجلس از واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی کرمانشاه بازدید کرده و مصوباتی داشتند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: در نشست امروز مصوبات اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در نظارت میدانی از کرمانشاه با حضور دستگاه‌های استانی و ملی پیگیری شد./

پایان پیام