شناسهٔ خبر: 55653780 - سرویس گوناگون
منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

گزارش آگهی

خدمات جنرال سرویس را بشناسید

جنرال سرویس مرکز مجاز خدمات تعمیرات لوازم خانگی مانند: تعمیر یخچال،تعمیرلباسشویی، تعمیر ظرفشویی، تعمیر مایکروویو، تعمیر کولرگازی و... در سراسر تهران همراه باگارانتی و تعمیرات در محل و منزل شما بدون نیاز به جابجایی وسایل.

صاحب‌خبر -

مرکز تخصصی تعمیرات یخچال و لباسشویی

تعمیرات انواع یخچال فریزر،ساید بای ساید،مشین لباسشویی،ماشین ظرفشویی،آبسردکن،کولرگازی،و تلویزیون با بهترین کیفیت و با استفاده از تعمیرکاران حرفه ای در مجموعه جنرال سرویس با ضمانت و گارانتی در سراسر تهران انجام میشود

خدمات تعمیر یخچال:

تعمیرات انواع یخچال فریزر و تعمیرات انواع ساید بای ساید از مارکهای آمریکایی،اروپایی،کره ای و ایرانی با بهترین کیفیت و خدمات در محل انجام میگیرد انجام شارژگاز یخچال،تعویض موتور یخچال،تعویض فن یخچال،تعمیر برد یخچال و ساید بای ساید از برندهای مشهور مانند:

  1. تعمیر یخچال جنرال الکتریک
  2. تعمیر یخچال وایت هاوس
  3. تعمیر یخچال سامسونگ
  4. تعمیر یخچال ال جی
  5. خدمت تعمیرات یخچال دوو
  6. تعمیرات یخچال بوش
  7. سرویس و تعمیرات ساید بای ساید کنوود
  8. و خدمات یخچال و ساید بای ساید انواع برند...

تعمیرات ماشین لباسشویی:

خدمات تعمیر و سرویس انواع ماشین لباسشویی های اتوماتیک با هر مارک و برندی توسط جنرال سرویس انجام میشود. تعمیرات ماشین لباسشویی در محل بوده و بدون نیاز به جابجایی در محل شما تعمیر میشود انجام خدمات:تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی،تعویض بلبرینگ لباسشویی،تعویض میکروسویچ لباسشویی،تعویض لاستسک دور درب لبسشویی،تعویض کمک لباسشویی و تمامی خدمات و تعمیرات برد مشین لباسشویی در جنرال سرویس انجام میشود.

خدمات تعمیرات ماشین ظرفشویی:

خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در سراسر تهران و فوری انجام میشود تعمیر انواع ماشین ظرفشویی از هر نوع برند و مارک در جنرال سرویس با ضمانت و گارانتی انجام میشود خدمات تعمیرا ماشین ظرفشویی نیز در محل شما انجام میشود از جمله خدمات و سرویس ماشین ظرفشویی :تعویض پمپ شستشو ماشین ظرفشویی،تعمیر برد ماشین ظرفشووی،تعمیر آب پاش ماشین ظرفشویی،تعمیر پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی و خدمات دیگر...انواع برندها و مدلها.

تعمیر انواع ماکروفر یا مایکروویو:

از جمله خدمات جنرال سرویس تعمیرات ماکروفر یا مایکروویو است،تعمیرات مایکروویو با استفاده از قطعات اصلی متناسب با برد ماکروفر شما انجام میشود. پس از تعمیر و سرویس مایکروویو شما در اتاق تست اشعه قرار میگیرد تا شما بتوانید با خیال راحت از ماکروفر خود استفاده کنید،تعمیرات انواع ماکروفر و مایکروویو مانند:تعمیر ماکروویو سامسونگ،الجی،بوش،پاناسونیک،مدیا،و...انجام میشود.

خدمات جنرال سرویس چیست؟                                

مرکز تخصصی و نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک و تعمیرات وایت هاوس و تعمیر ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در سراسر تهران با بیش از ۳۰ سال سابقه تعمیر یخچال جنرال الکتریک و تعمیر یخچال وایت هاوس و مابه در تهران،خدمات انجام شده دارای ضمانت ۱۲ماهه میباشد. خدمات ما در محل بوده و لازم به جابجایی لوازم نیست. تمامی خدمات حتی تعویض موتور یخچال در محل انجام میشود تا از هزینه های اضافی جهت حمل نقل جلوگیری شود.

خدمات جنرال سرویس را بشناسید

نحوه انجام تعمیرات در جنرال سرویس نمایندگی وایت هاوس و جنرال الکتریک:

در صورت مشاهده هرگونه ایراد در یخچال و ساید بای ساید خود میتوانید با جنرال سرویس تماس بگیرید،در مرحله اول کارشناسان متخصص مربوط جهت رفع مشکل یخچال شما مشاوره تلفنی میدهند،تا بتوانند با راهنمایی های لازم شما را در حل مشکل یخچال فریزر شما کمک کنند. در صورتی که مشکل شما با راهنمایی حل نشود کارشناسان ما آدرس شما را ثبت میکنند تا نزدیکترین کارشناس به محل شما اعزام شود تا کمتر از ۱ ساعت یخچال فریزر شما تعمیر و رفع مشکل شود.

بیشترین ایرادات یخچال فریزر و ساید بای ساید

از شایع ترین ایرادات یخچال جنرال الکتریک وایت هاوس و مابه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. صدای زیاد یخچال فریزر و ساید بای ساید
  2. نوسان درجه در یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک و وایت هاوس
  3. کم شدنت سرما در یخچال وایت هاوس و جنرال الکتریک
  4. روشن نشدن یخچال جنرال الکتریک و روشن نشدن یخچال وایت هاوس و مابه
  5. خرابی در برد یخچال جنرال الکتریک و خراب شدن برد یخچال وایت هاوس و مابه
  6. صدای تیک تیک در یخچال جنرال الکتریک و وایت هاوس
  7. کار نکردن قسمت آبریز ساید بای ساید مابه و وایت هوس
  8. خراب شدن فن یخچال وایت هاوس و فن یخچال جنرال الکتریک

جنرال سرویس متخصص تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک و تعمیر برد یخچال وایت هاوس:

تعمیرات برد یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک،وایت هاوس،مابه در جنرال سرویس با بهترین کیفیت و قطعات اصلی و اورجینال زیر نطر مهندسین الکترونیک انجام میشود. تعمیربرد یخچال جنرال الکتریک با ضمانت و گارانتی ۱ ساله انجام و تحویل شما مشتری محترم میگردد. تعمیر برد یخچال وایت هاوس در کمترین زمان جهت رفاه حال شما مشتریان محترم انجام میشود.

خدمات جنرال سرویس در کجاست:

خدمات جنرال سرویس نمایندگی وایت هاوس در سراسر تهران میباشد شما مشتری محترم در هر کجای تهران که باشید کافی است با ما تماس بگیرید تا در کمتر از ۱ ساعت جهت تعمیر یخچال فریزر و تعمیر ساید بای ساید شما اقدام شود. انجام خدمات تعمیرات یخچال فریزر،تعمیرات ساید بای ساید،تعمیرات ماشین لباسشویی و ظرفشویی با کیقیت و ضمانت انجام میشود تا خیال شما بابت تعمیرات لوازم خانگی راحت شود. تمامی کارشناسان برگزیده و با میانگین تجربه ۱۵ ساله جهت تعمیرات اقدام میکنند.