شناسهٔ خبر: 55550733 - سرویس ورزشی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

احتمال برگزاری زودتر از موعد جام جهانی قطر

فیفا در نشستی درباره برگزاری زودتر از موعد جام جهانی قطر تصمیم گیری خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

در حالی‌که قرار بود نخستین مسابقه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در روز دوشنبه، سی‌اُم آبان‌ماه با انجام دیدار تیم‌های ملی سنگال و هلند از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز شود و پس از آن هم تیم‌های ملی ایران و انگلستان به مصاف هم بروند و در سومین دیدار که به‌نوعی افتتاحیه این رقابت‌ها خواهد بود، قطر و اکوادور مقابل هم قرار بگیرند، این برنامه احتمالا دچار تغییر خواهد شد.

فدراسیون جهانی فوتبال تصمیم گرفته دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ بین تیم‌های ملی قطر و اکوادور را یک روز زودتر از موعد اعلام شده قبلی، در روز یک‌شنبه، بیست و نهم آبان‌ماه برگزار کند تا کشور میزبان، به جای مسابقه سوم، نخستین بازی جام را انجام بدهد و افتتاحیه نیز به شکل بهتری انجام شود.

استادیوم تازه تاسیس و زیبای البیت، میزبان بازی افتتاحیه جام جهانی بین قطر و اکوادور خواهد بود.

جلسه شورای فیفا فردا پنج‌شنبه برگزار خواهد شد که در جریان این نشست، درباره شروع زودتر از موعد جام جهانی ۲۰۲۲ با انجام دیدار تیم‌های ملی قطر و اکوادور در ورزشگاه البیت تصمیم‌گیری می‌شود.

بنابر این، در صورتی‌که مسابقه افتتاحیه جام جهانی بین قطر و اکوادور در روز بیست و نهم آبان‌ماه برگزار شود، تیم‌های ملی ایران و انگلستان به جای دومین مسابقه، سومین بازی این رقابت‌ها را در روز سی‌اُم آبان‌ماه برابر یکدیگر انجام می‌دهند و بعید است زمان برگزاری این دیدار تغییر کند.