شناسهٔ خبر: 55536456 - سرویس استانی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کمک ۶۶ میلیارد تومانی مردم استان قزوین به نیازمندان

مردم مومن استان قزوین در سه ماهه اول امسال بیش از ۶۶ میلیارد و ۱۳۴ میلیون تومان به نیازمندان استان کمک کردند.

صاحب‌خبر -

 فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: مردم مومن استان قزوین طی سه ماهه اول سال جاری بیش از ۶۶ میلیارد و ۱۳۴ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان استان کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: از مجموع کمک‌های مردمی حمع آوری شده در مدت سه مااه اول، سه میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان صدقه بوده که در ۱۲۳ هزار و ۱۶۳ صندوق واریز شده است.

وی افزود: همچنین در این مدت بیش از ۲۷ میلیارد و ۴۲۳ میلیون تومان اطعام و افطاری، یک میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان نذر و قربانی، ۳۲۵ میلیون تومان مشارکت در طرح کوثر (کمک به جهیزیه نیازمندان)، ۵۲۵ میلیون تومان مشارکت در طرح شفاء (کمک به بهداشت و درمان نیازمندان) و بیش از ۳۹۶ میلیون تومان هم برای کمک به تأمین و خرید مسکن نیازمندان بوده است.

فرهادی خاطرنشان کرد: از دیگر سرفصل‌های طرح‌های مشارکت مردمی می‌توان به بیش از ۸۵ میلیون تومان کمک به طرح شوق زیارت، ۴۳۰ میلیون تومان کمک به تأمین لوازم ضروری زندگی، ۴۲ میلیون تومان کمک به تأمین پوشاک نیازمندان، ۴۶ میلیون تومان مشارکت در طرح برکت، ۴۰۱ میلیون تومان کمک به تأمین معیشت نیازمندان و ۵۴ میلیون هم تومان مشارکت و کمک در طرح همسفره (تغذیه کودکان) بوده است.

وی اعلام کرد: در طرح اکرام ایتام و محسنین، خیرین و حامیان بزرگواربیش از ۱۰ میلیارد و ۸۶۱ میلیون تومان به فرزنددان معنوی خودکمک کرده اند که پنج میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان آن در طرح اکرام ایتام و پنج میلیارد و ۴۳۷ میلیون تومان در طرح اکرام محسنین بوده و مابقی کمک‌ها در سرفصل‌های مختلف بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: مردم قزوین می‌توانند همچنان کمک‌های خود را از طریق مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و یا کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۸۸*به دست نیازمندان و محرومان برسانند.