شناسهٔ خبر: 54981752 - سرویس استانی
منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

بازدید معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در سفر به کردستان از اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان در آستانه سفر ریاست محترم جمهور و اعضای هیات دولت به کردستان، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت به همراه مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با حضور در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با مدیر کل و کارکنان این حوزه دیدار و از نزدیک در جریان فعالیت های کانون قرار گرفت .

در این برنامه قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با حضور در بخش های مختلف کانون با کارکنان گفتگو کرد و مدیر کل کانون و کارشناسان و مسئولین بخش ها نیز در یک فضای صمیمی به تشریح فعالیت و اقدامات کانون پرداختند .

حمید رضا گوهری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در این دیدار ضمن تشکر از حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزیر و نمایندگان وزارت در این مرکز، به تشریح فعالیت ها، مسائل و مشکلات و هم چنین کمبودها پرداخت .

احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش نیز در این دیدار از فعالیت های مدیر کل و کارکنان کانون در راستای اقدامات و پیگیری ماموریت ها تشکر و توصیه های لازم را برای تداوم فعالیت ها به ویژه بهره گیری از ظرفیت های بومی و محلی در اجرای برنامه های مختلف ارائه کرد .

وی با بیان اینکه دانش آموزان در بهترین سنین در اختیار شما قرار دارند، بر توجه به کار های نرم افزاری تاکید کرد و گفت: تلاش می شود در برنامه هفتم ، حوزه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان نیز مورد توجه قرار گیرد.