شناسهٔ خبر: 54966589 - سرویس ورزشی
منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

هواداران خشمگین ملوان خطاب به پژمان و مازیار:

یزدانی را به پادگان بفرستید/ این بازیکن فقط بدرد نگهبانی می‌خورد

هواداران تیم ملوان انزلی از مصاحبه سیاوش یزدانی بازیکن سرباز تیمشان به شدت ناراحت و خشمگین شدند و به مدیران باشگاه اعلام کردند این بازیکن را به پادگان بفرستید.

صاحب‌خبر -

سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند از روزی که برای گذراندن دوران خدمت سربازی به پادگان نظامی حسن‌رود انزلی رفتند، باشگاه ملوان نیز نهایت همکاری را با آنها داشت. به طوری که وقتی استقلال قهرمان لیگ برتر شد، باشگاه ملوان به این دو بازیکن اجازه داد تا در جشن قهرمانی آبی‌پوشان شرکت کنند. سیاوش یزدانی اما در این میان با مصاحبه‌های تندی که علیه آجورلو، مجیدی، محمود فکری و جالب اینکه باشگاه ملوان انجام داد تمام پل‌های پشت سرش را خراب کرد.

یزدانی که در حال حاضر سرباز ملوان بوده و این باشگاه به او مرخصی داده تا در استراحت به سر ببرد، به هیچ عنوان سلسله مراتب نظامی را رعایت نکرد و علیه باشگاه ملوان صحبت کرد که نمی‌تواند برای این تیم بازی کند. در پی این حرف‌های یزدانی که عصبانیت شدید انزلی‌چی‌ها را به دنبال داشت، آنها در فضای مجازی به شدت علیه یزدانی جبهه گرفتند و از پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان خواستند تا این بازیکن بی‌انضباط و پرحاشیه را برای همیشه به پادگان بفرستند.

انزلی‌چی‌ها می‌گویند باشگاه ملوان بالاترین خدمت را تا کنون به یزدانی داشته‌اند و اینکه یک سرباز برای اولین بار به خودش اجازه می‌دهد علیه باشگاهش- آن هم تیم نظامی- حرف بزند، واقعاً جای تعجب دارد. هواداران ملوان که ول‌کن یزدانی در فضای مجازی نیستند به پژمان نوری پیشنهاد داده‌اند تا او را برای نگهبانی به پادگان بفرستد. به دنبال اظهارات یزدانی و حمله انزلی‌چی‌ها به وی، بازیکن سابق استقلال و سرباز فعلی ملوان از اشتباهی که مرتکب شده بود، پشیمان شد و دوباره مصاحبه‌ای انجام داد و به تعریف و تمجید از ملوان پرداخت و گفت: «مثل گذشته از آقایان پژمان نوری و مازیار زارع واقعاً تشکر می‌کنم که صادقانه با من برخورد کردند. این عزیزان می‌توانستند همان زمان به حضور من و محمدحسین مرادمند در تمرینات تأکید کنند اما وقتی شرایط روحی و روانی ما را دیدند، خودشان اعلام کردند در تمرینات شرکت نکنیم. ملوان بدون من و مرادمند از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد و این اتفاق بسیار بزرگی بود. یک بار دیگر از مسئولان باشگاه ملوان و آقایان نوری و زارع تشکر می‌کنم و در همین جا اعلام می‌کنم که سرباز ملوان هستم و در فصل آتی باید برای ملوان در لیگ برتر بازی کنم.»

به هر حال یزدانی در حالی به آجورلو، مجیدی، محمود فکری و باشگاه ملوان کنایه زد که محمدحسین مرادمند به هیچ عنوان برای استقلال و مدیرانش حاشیه‌سازی نکرد و از روزی که به پادگان رفت یک بازیکن آرام و بدون حاشیه نشان داد که بارها مدیران باشگاه ملوان به تعریف از او پرداخته‌اند. مرادمند حتی در مصاحبه اختصاصی با خبرورزشی گفت: «من فعلاً سرباز ملوان هستم و با جازه این باشگاه تمرین اختصاصی انجام می‌دهم. انصافاً هم آقاپژمان و هم آقامازیار مشاوره‌های خوبی به من دادند و از نظرات آنها استفاده کردم. تا روزی که کارت پایان خدمت نگیرم سرباز ملوان محسوب می‌شوم.»