شناسهٔ خبر: 54310526 - سرویس سیاسی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مقاومت فلسطین: دشمن تاوان تنش‌آفرینی خود را پس خواهد داد

رئیس دفتر رسانه‌ای کمیته‌های مقاومت فلسطین تاکید کرد دشمن تاوان تنش‌آفرینی در قدس اشغالی را پس خواهد داد.

صاحب‌خبر -

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: ابومجاهد تاکید کرد دشمن تاوان تنش‌آفرینی در قدس اشغالی را پس خواهد داد. مقاومت فلسطین در تعهد و وعده‌های خود صادق است و نمی‌تواند در برابر این تجاوزگری دست بسته بنشیند.

ابومجاهد افزود: تماس‌هایی از میانجی‌ها داشتیم که گفتند هیچ اقدام تحریک آمیزی صورت نخواهد گرفت، اما آنچه شاهد آن هستیم تعرض به ملت ماست. امروز وحدت واقعی بین همه فلسطینیان وجود دارد و دشمن تاوان تجاوزگری خود را پس خواهد داد. مقاومت و فرزندان انقلابی فلسطین و نگهبانان و مقاومت در همه جا به این تجاوزگری اشغالگران پایان خواهند داد. شاهد سردرگمی سازمان‌های امنیتی اسرائیل در برابر قواعد درگیری هستیم که مقاومت در نبرد شمشیر قدس تثبیت کرد.

شماری از صهیونیست‌ها از ساعات ابتدایی امروز وارد شهر قدیمی قدس شدند و در مقابل درب‌های مسجدالاقصی برای تجاوز به آن تجمع کرده اند. راهپیمایی پرچم‌ها در سالروز اشغال بخش قدیمی قدس در جنگ ۱۹۶۷ برگزار می‌شود. صهیونیست‌ها مدعی هستند که شهر قدس به‌ صورت کامل، پایتخت این رژیم جعلی است، اما ملت فلسطین تأکید دارند که قدس پایتخت کشور آنان است.

فعالان فلسطینی فراخوان برای برافراشتن پرچم فلسطین در روز یکشنبه در همه میادین در واکنش به راهپیمایی پرچم‌ها را صادر کرده‌اند و گروه‌های فلسطینی در نوار غزه اعلام کردند اتاق مشترک عملیات رفتار نیروهای اشغالگر در قدس را زیر نظر دارد و از همه گزینه ها برای حفاظت از ملت فلسطین و مقدسات آن استفاده خواهند کرد.