شناسهٔ خبر: 54186308 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

بازسازی ورزشگاه وطنی در شان آسیایی شدن تیم نساجی ارتقاء یافت

ساری - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان این که به طور حتم بازی‌های فصل بعدی نساجی مازندران در لیگ برتر در ورزشگاه وطنی انجام خواهد شد ، گفت که بازسازی این ورزشگاه در شان آسیایی شدن تیم نساجی ارتقاء یافته و در دست اجرا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن رنگرز عصر یکشنبه در نشست شورای اداری استان در ساری افزود: در هفدهمین سفر استانی رئیس جمهور به مازندران حدود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در نظر گرفته شد که با برنامه ریزی اصولی این اعتبارات در حال تخصیص یافتن است.

وی خاطر نشان کرد: باتوجه به مشکل آب برای آبیاری چمن طبیعی حفر چاه ۱۲۰ متری در ورزشگاه وطنی در دستور کار است و به طور حتم با راه اندازی لوله های آبیاری، بعد از کاشت شاهد خزان چمن ورزشگاه نخواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان این که، طرح بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: به طور حتم در فصل جدید لیگ برتر فوتبال، نساجی در ورزشگاه خانگی خود از رقبا میزبانی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: به طور حتم با توجه به حضور نساجی در مسابقات فوتبال باشگاه های آسیا درصدد هستیم ورزشگاه وطنی را در شان یک تیم آسیایی بازسازی کنیم و برای ساخت ساختمان تاسیسات، اداری و همچنین روشنایی ورزشگاه طرح های عمرانی و زیرساختی در دست اجرا است.

رنگرز اضافه کرد: همچنین در بحث رختکن و سکوهای بخش غربی این ورزشگاه هم نوسازی در دست اجرا است و بزودی حلاوت این ساخت و ساز جدید را مشتاقان تیم محبوب نساجی خواهند شنید.

پروژه تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و تکمیل سکوی غربی این استادیوم که رییس‌جمهور برای آن مهلت چهار ماهه تعیین کرد، از نخستین روزهای سال جاری با پیگیری و دستور استاندار و تشکیل کارگروه ویژه به ریاست مشاور ارشد و دستیار ویژه استاندار وارد فاز جدیدی شده و سرعت گرفته است.

با دستور استاندار مازندران مقرر شد احمد ثلاثی به عنوان دستیار ویژه استاندار و رئیس کارگروه ویژه پروژه اتمام ورزشگاه وطنی تا زمان تکمیل ورزشگاه، هر چهارشنبه بازدیدی میدانی از ورزشگاه داشته باشد و گزارش پیشرفت پروژه را به استاندار ارائه کند.

عملیات تعویض چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر ۱۹ مرداد سال گذشته و پس از پایان بازی‌های خانگی نساجی در لیگ بیستم آغاز شد و قرار بود که تا پیش از آغاز لیگ بیست‌ویکم به پایان برسد. مدتی بعد اعلام شد که این ورزشگاه برای نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ویکم تکمیل می‌شود، اما توقف‌های پی‌درپی به دلایل مختلف از جمله تأمین نشدن اعتبار سبب شد که اجرای این پروژه با تأخیر طولانی‌مدت همراه شود.

تیم فوتبال نساجی مازندران در فصل بیست‌ویکم پس از این که چند بازی خانگی را در ورزشگاه شهدای ساری برگزار کرد، به دلیل کیفیت پایین چمن این ورزشگاه، برای انجام بازی‌های خانگی از استان خارج شد. این تیم ابتدا یک بازی خانگی را در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار کرد و پس از آن همه بازی‌های خانگی‌اش در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار می‌شود.