شناسهٔ خبر: 54143243 - سرویس ورزشی
منبع: ایسنا | لینک خبر

مراغه‌چیان: استقلال از آلومینیوم سرتر بود/ آبی‌ها دیگر استرس قبل را ندارند

امیرعلی عوض‌پور

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت عملکرد بهترین نسبت به آلومینیوم اراک در بازی هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر داشتند.

صاحب‌خبر -

سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تساوی بدون گل آبی‌پوشان پایتخت مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: استقلال از آلومینیوم سرتر بود اما حملات آبی‌ها بی‌اثر بود. دو تیم انگیزه‌های زیادی داشتند و این به جذابیت بازی اضافه کرده بود. خط دفاع آلومینیوم عملکرد خوبی داشت اما خط هافبک و خط حمله این تیم مشکلاتی داشت که باعث شد موقعیت‌های این تیم به ثمر نرسد. استقلالی‌ها پوشش خوبی در نقاط مختلف زمین داشت و توانست شرایط خوبی را برای خود رقم بزند.

این پیشکسوت استقلال درباره شرایط آبی‌پوشان پایتخت در این بازی خاطرنشان کرد: استقلال در این بازی روند بهتری نسبت به آلومینیوم داشت. حملات دقایق آخر بازی بسیار تاثیرگذار بود و اگر استقلال این حملات را در طول بازی داشت، می‌توانست روند بهتری را از خودش ارائه دهد اما چون در نیمه اول موقعیت‌های خوبی نداشت نتوانست کیفیت ایده‌آلی را به نمایش بگذارد. به نظر من با آمدن وریا غفوری به زمین، شانس گلزنی‌ استقلال بیشتر شد. همچنین حضور تماشاگران در بازی خیلی تاثیرگذار بود.

مراغه‌چیان درباره قهرمانی استقلال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر گفت:  بازیکنان هر بازی را با انگیزه بازی کردند و هر بازی حکم یک فینال داشت. کسی فکرش را نمی‌کرد که استقلال بتواند با این شکل و در سه هفته مانده به مسابقات بتواند مقام قهرمانی را به دست بیاورد. استقلال در خط دفاع بسیار خوب بود و این مساله باعث شده بود تا نتایج خوبی کسب کند. بنده این قهرمانی را به کادر فنی و مدیریت باشگاه تبریک می‌گویم و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد.

او در پایان درباره دو بازی باقی‌مانده استقلال در رقابت‌های لیگ برتر و حفظ روند شکست‌ناپذیری این تیم خاطرنشان کرد: استقلال دوست دارد بدون باخت قهرمان شود و در بازی مقابل آلومینیوم هم شاهد چنین روندی بودیم. آلومینیوم تیم جنگنده‌ای بود و نخواست فقط دفاع کند. در بازی‌های بعدی، استقلال استرس قبل را ندارد و با خیال راحت مقابل حریفان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام