شناسهٔ خبر: 52245165 - سرویس اجتماعی
منبع: حوزه | لینک خبر

دوره آموزشی مدیران و کادر واحدهای حوزوی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود

حوزه/ دوره‌های آموزشی مهارتی مدیران و کادر واحدهای حوزوی، حوزه‌های علمیه خواهران استان‌های خوزستان، لرستان، کرمان و چهارمحال و بختیاری در قم برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام علیزاده از برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی مدیران و کادر واحدهای حوزوی، حوزه‌های علمیه خواهران استان‌های خوزستان، لرستان، کرمان و چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار داشت: این دوره به مدت ۶ روز در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در قم برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره به صورت نشست کارگاهی در ۴ روز و به صورت نشست توجیهی و راهبردی در ۲ روز برگزار می‌شود که برنامه کارگاهی در روزهای ۹، ۱۰، ۱۳ و ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و نشست توجیهی و راهبردی نیز روزهای ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

رئیس اداره ارتباطات و تعاملات حوزوی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه این دوره با هدف آشنایی مدیران مدارس علمیه خواهران با راهبردها و شیوه‌های مدیریتی برگزار می‌شود، ادامه داد: مهمانان ویژه این برنامه نیز تعدادی از خواهران عضو در شورای سیاستگذاری حوزه‌های علمیه خواهران خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: در دوره‌های کارگاهی که به مدت ۴ روز و به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود، سرفصل‌هایی همچون «کلیات مدیریت»، «کارگاه رهبری»، «مدیریت در واحدهای علمی تربیتی» و «تصمیم گیری و حل مسئله» از سوی دکتر پیروز و دکتر خدمتی ارائه خواهد شد.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه نشست توجیهی و راهبردی مدیران واحدهای حوزوی نیز به مدت ۲ روز و در دو نوبت صبح و عصر در سالن آیت الله شرعی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار خواهد شد، گفت: در این نشست که دوشنبه و سه شنبه ۱۱ و ۱۲ بهمن برگزار می‌شود حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران سخنرانی خواهند کرد.

وی بیان داشت: در این نشست همچنین حجج اسلام والمسلمین واحدی معاون امور حوزه‌ها، تهرانی معاون آموزش، محدر معاون فرهنگی و قربانی رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت، آقای محمدی زاده معاون منابع انسانی و پشتیبانی و خانم متولیان معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران به تبیین چشم انداز برنامه‌ها و راهبردهای بخش خود خواهند پرداخت.

رئیس اداره ارتباطات و تعاملات حوزوی حوزه‌های علمیه خواهران افزود: اختتامیه نشست توجیهی و راهبردی مدیران واحدهای حوزوی نیز ساعت ۱۵:۴۵ تا ۱۶:۴۵ روز سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ با حضور میهمانان ویژه برگزار خواهد شد.