شناسهٔ خبر: 52244964 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

کشاورز: نمی‌شود به جایگاه جدولی تیم‌ها نگاه کرد/ گیتی‌پسند ۶ فینال پیش رو دارد

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: بازی خیلی خوبی بود، نمی‌شود خیلی به جایگاه جدولی تیم‌ها نگاه کرد و همه بازی‌ها سخت است اما روز خوبی داشتیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند بعد از بازی با راگا اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود، نمی‌شود خیلی به جایگاه جدولی تیم‌ها نگاه کرد و همه بازی‌ها سخت است اما روز خوبی داشتیم، توانستیم در نیمه اول با ۴ گل پیروز شده و به خواسته خودمان برسیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم، در هر ۲ بخش موفق بودیم، هم توانستیم گل بزنیم و هم در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم.

کشاورز خاطرنشان کرد: روز خوبی برای ما بود، فکر می‌کنم با یک بازی خوب و منطقی توانستیم ۳ امتیاز بازی را گرفتیم.

سرمربی گیتی‌پسند در مورد کسب قهرمانی گفت: بازی به بازی برنامه‌ریزی می‌کنیم، همه تمرکزمان روی بازی بعدی مقابل حفاری است که بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم، گیتی‌پسند ۶ فینال پیش رو دارد.

با تیم دست و پا شکسته مقابل گیتی‌پسند بازی کردیم

مهدی گل‌پور سرمربی تیم فوتسال راگا اظهار داشت: بازی خوب و جانداری بود، ۳ بازیکن مصدوم و یک بازیکن محروم داشتیم و با تیم دست و پا شکسته آمدیم اما مقابل تیمی بازی کردیم که مدعی قهرمانی است و چند بازیکن ملی‌پوش دارد.

وی تصریح کرد: از تیمم راضی هستم، بازیکنان جانانه بازی کردند و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم؛ در مورد داوری نباید صحبت کرد، داوری خوب بود.

گل‌پور یادآور شد: قطعا در لیگ برتر می‌مانیم به دنبال رتبه تک رقمی هستیم، از فردا برای بازی بعدی مقابل فردوس قم تمرین خواهیم کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ق/