شناسهٔ خبر: 52235151 - سرویس استانی
منبع: تسنیم | لینک خبر

عضو کمیسیون عمران مجلس: رفع مشکلات گذشته کشور نیازمند انتصاب مدیران خلاق و مجرب است

گروه استان‌ها- عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: دولت وارث مشکلاتی است که خود نقشی در ایجاد آن نداشته و عامل آن نبوده اما برای رفع این مشکلات نیاز به انتصاب و روی کار آمدن مدیرانی خلاق و مجرب داریم.

صاحب‌خبر -

سید البرز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان،ضمن تاکید بر اینکه یکی از مشکلات اساسی در جامعه ما مسکن و اجاره بهای سنگین است که مردم به ویژه اقشار کم درآمد با آن درگیر هستند، اظهار داشت: دولت فعلی وارث مشکلات زیادی در کشور است که خود نقشی در ایجاد آن نداشته است.

وی با اشاره به اینکه طرح نهضت ملی مسکن یکی از گام‌های اساسی دولت و مجلس انقلابی در راستای رفع مشکلات مسکن در کشور به شمار می‌رود، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات هم باید جهادی و انقلابی حل شوند چرا که چشم امید مردم به دولت فعلی است.

عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروزه مشکلات فراوان به دلیل کوتاهی دولت‌های سابق است، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از اشتباهات گذشته، دولت باید در انتصابات خود و انتخاب مدیران، تجربه و پختگی را مد نظر قرار دهد؛ به عبارتی دیگر شرایط فعلی کشور نیازمند مدیرانی خلاق و شایسته و با فکر است تا مسائل پیش رو مرتفع شود.

وی با اشاره به اینکه نظارت در بسیاری از امور باید تقویت شود، ادامه داد: رضایت مردم مهم‌ترین خواسته‌ای است که همه مسئولان باید دنبال آن باشند.

حسینی تاکید کرد: میدان دادن به مدیران مجرب و کاربلد و انقلابی، به تدریج سبب رفع بسیاری از مشکلات و نارضایتی‌های ناشی از سال‌های گذشته خواهد شد‌‌.

وی همچنین توجه به اشتغال و ازدواج جوانان را امری اولویت‌دار عنوان کرد و گفت: با گام جهشی دولت در راستای تولید مسکن، جوانان دغدغه‌ای در این راستا نخواهند داشت.

انتهای پیام/س