شناسهٔ خبر: 52227811 - سرویس استانی
منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل کانون پیشکسوتان استان:

در خوزستان توجهی به پیشکسوتان ورزشی نمی‌شود

پریسا زنگنه منش

مدیر عامل کانون پیشکسوتان و دوستداران ورزش خوزستان گفت: پیشکسوتان ورزشی سرمایه ها و گنجینه های ارزشمندی هستند که وجودشان برای ورزش خوزستان برکت است اما توجهی به پیشکسوتان ورزشی در استان نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

رضا مصطفایی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: پیشکسوتان راهگشای عرصه ورزش در خوزستان هستند اما در این استان هیچ توجهی به این قشر نمی شود.

وی با بیان این که استفاده از تجربه پیشکسوتان نقش موثری در توسعه ورزش دارد، گفت: همچنین نباید به ورزشکاران نگاه مقطعی شود و هر زمان که برای کشور مدال قهرمانی کسب کردند به چشم بیایند و بعد از مدتی فراموش شوند.

 مدیر عامل کانون  پیشکسوتان و دوستداران ورزش خوزستان عنوان کرد: پیشکسوتان از جامعه ورزشی توقعی جز احترام ندارند که آن هم به خوبی رعایت نمی شود. پیشکسوتان جنوب از هیچ گونه امکانات ورزشی بهره مند نیستند و همین موجب نارضایتی و دلخوری ما شده است که نتوانستیم به خوبی از حق این نسل دفاع کنیم.

وی بیان کرد: ارائه و انتقال تجریبات به نسل جوان و نوجوان در عرصه ورزشی راهکاری موثر در رشد و پیشرفت آن ها تلقی می شود و پیشکسوتان بهترین افرادی هستند که می توانند این زمینه را فراهم کنند، بنابراین به آن ها باید توجه شود.

مصطفایی وی با اشاره به بی مهری مسئولان در سالیان گذشته نسبت به پیشکسوتان فوتبال، خاطر نشان کرد: متاسفانه با وجود این که استان خوزستان و شهر اهواز یکی از قطب های تولید بازیکن برای کشور و تیم ملی بوده  ولی نامهربانی ها زیادی در حق بزرگان این عرصه صورت گرفته است و مسئولان هیچ توجهی به وضعیت آن ها نمی کنند. امیدوارم روزی برسد که ورزش خوزستان را در جایگاه اصلی خود ببینیم و همچون گذشته فوتبالیست های بسیاری از این خطه در تیم ملی حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: پیشکسوتان ورزشی سرمایه ها و گنجینه های ارزشمندی هستند که وجودشان برای ورزش خوزستان برکت است و استفاده از تجربیات این ذخایر عظیم منجر به رشد و توسعه ورزش این استان می شود.

مدیرعامل کانون  پیشکسوتان و دوستداران ورزش خوزستان گفت: این کانون ۲۲ سال پیش رسما آغاز به کار کرد و یکی از مهمترین وظایف آن تجلیل از پیشکسوتان ورزش خوزستان است. پیشکسوتان ورزش استان نقش ارزشمندی در ورزش و فوتبال کشور دارند و وجود آن ها باعث شد که ورزش خوزستان امروز مهد ورزش کشور باشد.

انتهای پیام