شناسهٔ خبر: 52196391 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس شورای اسلامی شهر:

بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری قزوین از هفته آینده آغاز می‌شود

قزوین - ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: از هفته آتی بررسی لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین در سال ۱۴۰۱ در دستور کار شورا قرار می گیرد و تا پایان بهمن ماه پایان خواهد یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، فرج الله فصیحی رامندی سه شنبه شب در جلسه علنی شورا که با دستور کار تقدیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری قزوین برگزار شد،اظهار کرد: طبق قانون پس از تقدیم بودجه توسط شهرداری، باید تا پایان بهمن ماه سال جاری بررسی بودجه توسط شورای اسلامی شهر به اتمام برسد و نهایتا پس از دو هفته طی روند قانونی آن تا نیمه اسفندماه بودجه نهایی شده، به انتشار رسیده و عموم مردم در جریان آن قرار گیرند.

وی با اشاره به افزایش ۵۹ درصدی رقم کل بودجه شهرداری قزوین نسبت به سال گذشته اظهار داشت: دغدغه بنده طی سالهای گذشته تحقق بودجه و فصول درآمدی آن بوده است، به طوری که آنقدر گام ما بلند بود که دست نیافتنی بود اما امیدواریم در سال ۱۴۰۱به اهداف درآمدی مدنظر در بودجه برسیم و بتوانیم در بخش اجرایی نیز به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.
وی خاطر نشان کرد: از هفته آتی بررسی بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری توسط شورای اسلامی شهر قزوین در دستور کار قرار خواهد گرفت و امیدواریم که با بررسی جزییات بودجه در بخشهای مختلف عمرانی، فرهنگی و سایر حوزه ها بتوانیم به اهداف مورد نظر برسبم.
فصیحی رامندی تصریح کرد: یکی از بحث های مهمی که در شورای ششم مطرح بود انتخاب شهردار توانمند بود که بتواند با ارتباطات قوی با مرکز و منابع موجود کشور اهداف جدی و بلند خود را محقق نماید که این کار انجام شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دغدغه های  مهم اعضای شورا افزود: بحث پرداخت بدهی شهرداری قزوین، تکمیل پروژه های نیمه تمام، رفع معضلات و مشکلات شهری و اصلاح ساختار مدیریتی شهر از جمله مهم ترین دغدغه  اعضای شورا است که همه این موارد در برنامه های بودجه پیش بینی شده و امیدواریم در بخش های درآمدی، عمرانی و هزینه های جاری بودجه  به وضع مطلوبی برسیم.