شناسهٔ خبر: 52038610 - سرویس ورزشی
منبع: افکارنیوز | لینک خبر

مربی تیم ملی درباره میزبانی عربستان چه گفت؟

محسن طاهری، درمورد شرایط تیم ملی هندبال کشورمان در آستانه رقابت های قهرمانی آسیا اظهار داشت: بعد از یک سفر طولانی نخستین تمرین خود را در عربستان برگزار کردیم.

صاحب‌خبر -

محسن طاهری ، درمورد شرایط تیم ملی هندبال کشورمان در آستانه رقابت های قهرمانی آسیا اظهار داشت: بعد از یک سفر طولانی نخستین تمرین خود را در عربستان برگزار کردیم. تاخیر زیادی که بابت صدور ویزا در فرودگاه عربستان برای ما ایجاد شد خستگی مان را مضاعف کرد، اما با این حال بعد از چند ساعت استراحت تمرین سبکی را انجام دادیم.

وی ادامه داد: شرایط تمرین خوب بود، چراکه بازیکنان با شرایط سالن شهر دمام آشنا شدند؛ هرچند که این سالن، سالن اصلی مسابقات است و ما سومین مسابقه خود را باید اینجا برگزار کنیم.

مربی تیم ملی درباره میزبانی عربستان چه گفت؟

مربی تیم ملی هندبال کشورمان خاطرنشان کرد: سالن مسابقه اول و دوم ما یک ساعت با محل اسکان فاصله دارد، اما مسابقه سوم در سالن شهر دمام انجام می شود. تیم رفته رفته شرایط بهتری پیدا خواهد کرد و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی هم کسب کنیم.

بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی مسابقات جهانی لهستان-سوئد 2023 از 28 دی تا یازدهم بهمن به میزبانی دمام عربستان برگزار می‌شود.