شناسهٔ خبر: 52038549 - سرویس فرهنگی
منبع: شبستان | لینک خبر

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اراک:

اجرای طرح مطهر در دانشگاه علوم پزشکی اراک

حجت الاسلام حسن وند از اجرای طرح مطهر با حضور دانشجویان و روحانیون خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام  «علی حسن وند» با اشاره به اجرای طرح مطهر در جمع خبرنگاران، گفت : دانشجویان در قالب گروه های 4 نفره  با حضور یک روحانی، کتاب های شهید آیت الله مطهری را با یکدیگر مباحثه کرده و مسائل مورد سوال خود را در این موضوع با روحانی که در جمع حضور دارد مطرح می نمایند.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اراک، با اشاره به اینکه پیش از شیوع ویروس کرونا این طرح به خوبی بین دانشجویان رشد کرده بود، افزود: طرح مطهر مورد استقبال آنان قرار گرفته بود.

 

وی با اشاره به مشارکت بالغ بر 700 دانشجو در طرح مطهر، بیان کرد:  به طور میانگین دانشجویان بیش از 7 جلسه در ترم در این جلسات و مباحثات شرکت کرده بودند که آمار بسیار خوبی است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه در این جلسات کتب شهید مطهری که یکی از بهترین کتاب در دسترس است مطالعه و روحانیون واقف بر امور، نیز به دانشجویان در حل مسائل کمک می کنند، گفت: از دانشجویان درخواست می شود در این طرح شرکت نمایند و مسئولین نیز از این طرح حمایت نمایند.

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین ابراز امیدواری کرد کمیت این جلسات و طرح به دوران قبل کرونایی بازگردد چراکه این طرح  یک کار اساسی است و مبانی فکری دانشجویان را شکل می دهد و تاثیر مثبتی بر روی آنان دارد.

 

حجت الاسلام حسن وند اضافه کرد: از دانشجویان تقاضا داریم همچون گذشته در این طرح شرکت کنند و مسئولین با حمایت های خود از این طرح زمینه را برای شکوفایی و کشف استعدادهای دانشجویی فراهم کنند.

پایان پیام/177