شناسهٔ خبر: 51757803 - سرویس ورزشی
منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

لباس دوم پرسپولیس در فصل های مختلف چگونه بوده است؟

همواره باشگاه های فوتبال از لباس دوم خود برای مسابقات خارج از خانه استفاده و معارفه می کنند.

صاحب‌خبر -

همواره باشگاه های فوتبال از لباس دوم خود برای مسابقات خارج از خانه استفاده و معارفه می کنند. باشگاه پرسپولیس نیز از قضیه مستثنی نمی باشد. در این مقاله قصد داریم به نقد و بررسی لباس پرسپولیس در سال های مختلف بپردازیم؛ امیدواریم که تا انتهای این مقاله ما را همراهی فرمایید.

لباس دوم پرسپولیس فصل ۹۴-۹۵

لباس سفیدی که بر تن رامین رضاییان است، به عنوان لباس پرسپولیس در مسابقاتی که به عنوان مهمان بودند، استفاده می شود. لباس پرسپولیس در فصل ۹۴-۹۵ دارای طراحی بسیار زیبایی بود و یکی از خاطره انگیزترین لباس های پرسپولیس می باشد.

اگر با دقت به تصویر نگاه کنید مشاهده می کنید که هر ۳ پیراهن طراحی شده دارای طرح یکدستی هستند و تنها تفاوت این لباس پرسپولیس، در ترکیب رنگی ها می باشد.

لباس دوم پرسپولیس در فصل ۹۴-۹۵ از رنگ یکدست سفید طراحی شده است اما رگه های قرمز نیز در این لباس پرسپولیس استفاده شده است که باعث زیباتر شدن و جذاب تر شدن این لباس ها شده است.

لباس پرسپولیس در آن سال ها بسیار محبوب و پرطرفدار بود زیرا بر تن بازیکنان بزرگی بود و این افراد توانستند افتخارات زیادی با این لباس ها کسب کنند.

البته یکی از دلایل محبوبیت لباس پرسپولیس ۹۴ -۹۵ به دلیل فوت ناگهانی هادی نوروزی اسطوره باشگاه پرسپولیس بود. تمام هواداران باشگاه پرسپولیس، لباس پرسپولیس در فصل ۹۴-۹۵ را به یاد هادی نوروزی به یاد دارند.

لباس دوم پرسپولیس در فصل ۹۶-۹۷

لباس دوم پرسپولیس در فصل های مختلف چگونه بوده است؟

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، در فصل ۹۶-۹۷ لباس دوم پرسپولیس را به صورت یکدست سفید طراحی و معارفه کرد.

لباس پرسپولیس در سال ۹۶-۹۷ یکی از خاطره انگیزترین لباس های باشگاه پرسپولیس می باشد؛ زیرا در فصل ۹۵-۹۶ تیم پرسپولیس توانسته بود که ۱۰ قهرمانی لیگ خود را تکمیل کند و در فصل ۹۶-۹۷ باشگاه پرسپولیس توانست این افتخار باشگاه را بر روی لباس پرسپولیس طراحی شده برای فصل ۹۶-۹۷ نمایان و حکاکی کند.

ستاره بر روی لوگوی باشگاه پرسپولیس، در این فصل به لوگوی تیم پرسپولیس اضافه شد.

البته طراحی لباس دوم پرسپولیس در سال ۹۶-۹۷ بسیار ساده ولی در عین حال جذاب و زیبا بود.

از معایب این لباس می توان به وجود و حک شدن اسپانسرهای مختلف با تعداد بالا بر روی لباس پرسپولیس در فصل ۹۶-۹۷ اشاره کرد.

همانطور که مشاهده می کنید حتی بر روی سر آستین لباس پرسپولیس در فصل ۹۶-۹۷ نیز نام و برند اسپانسر وجود دارد که باعث می شود از زیبایی های لباس پرسپولیس کاسته شود.

لباس دوم پرسپولیس در فصل ۹۷-۹۸

لباس دوم پرسپولیس در فصل های مختلف چگونه بوده است؟

در لباس دوم پرسپولیس در فصل ۹۷-۹۸ نیز مانند سال های گذشته، از رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی استفاده شده است و از رنگ قرمز نیز در طراحی لباس پرسپولیس در این فصل استفاده شده است.

لباس پرسپولیس در فصل ۹۷-۹۸ یکی از زیباترین و ماندگارترین پیراهن های طراحی شده برای لباس دوم می باشد.

قطعا هواداران پرسپولیس با این لباس پرسپولیس، خاطرات به یاد ماندنی بسیار زیادی دارند.

همان طور که گفته شد از رنگ قرمز به عنوان رنگ فرعی و کمکی استفاده شده است و در آستین و پایین لباس، از رنگ قرمز استفاده شده است که اتفاقا باعث ترکیب رنگی زیبایی شده است و این مورد باعث شده است که زیبایی این لباس چند برابر شود.

در آن سال تیم پرسپولیس از این لباس استفاده بسیار زیادی داشت و توانست در مسابقه های زیادی از این لباس پرسپولیس استفاده کند.

لباس دوم پرسپولیس در فصل ۹۸-۹۹

لباس دوم پرسپولیس در فصل های مختلف چگونه بوده است؟

باز هم باشگاه پرسپولیس از رنگ سفید برای طراحی لباس دوم پرسپولیس استفاده کرد.

 اما این بار به طور خیلی ساده تر و شیک تر لباس دوم پرسپولیس در فصل ۹۸-۹۹ را طراحی و معارفه کرد.

استفاده از رنگ قرمز نیز مانند سایر لباس پرسپولیس در فصل های مختلف، بخش جدا نشدنی از طراحی لباس دوم پرسپولیس می  باشد.

از رنگ قرمز در آستین و گردن این لباس استفاده شده است. در انتهای این لباس خطی قرمز رنگ نیز وجود دارد که می توانید در تصویر مشاهده کنید.

به جرات می توان گفت یکی از ساده ترین لباس های پرسپولیس در سال های گذشته، متعلق به لباس پرسپولیس در فصل ۹۸-۹۹ می باشد. هیچ گونه اسپانسر یا نمادی بر روی این لباس ها حک یا طراحی نشده اند. ساده بودن این لباس به زیبایی های لباس پرسپولیس در فصل ۹۸-۹۹ زیبایی بسیار زیادی بخشیده است.

لباس دوم پرسپولیس در فصل ۹۹-۰۰

لباس دوم پرسپولیس در فصل های مختلف چگونه بوده است؟

در فصل ۹۹-۰۰ باشگاه پرسپولیس برخلاف سال های گذشته، لباس دوم پرسپولیس را با استفاده از رنگ مشکی طراحی و معارفه کرد.

همان طور که در این مقاله مشاهده کردید، تمام لباس های دوم پرسپولیس در سال های گذشته، به رنگ سفید بودند اما باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت که روال طراحی لباس پرسپولیس با رنگ سفید را بر هم زند و توانست لباس دوم پرسپولیس را با زیبایی تمام که در تصویر نیز مشاهده می کنید، طراحی کند.

بر روی لباس دوم پرسپولیس مشکی ۲۰۲۱ نماد کرونا حکاکی شده است که به منظور وجود کرونا می باشد. حتی از این نماد بر روی سر آستین لباس دوم پرسپولیس مشکی ۲۰۲۱ نیز استفاده شده است که باعث زیباتر شدن و جذاب تر شدن لباس می شود.

یکی دیگر از زیبایی ها و جذابیت های لباس دوم پرسپولیس مشکی ۲۰۲۱، استفاده و ترکیب رنگی بنفش با رنگ مشکی است که این ترکیب رنگی توانسته زیبایی های این لباس را دوچندان کند. از رنگ بنفش در سر آستین، یقه و طراحی نماد کرونا استفاده شده است.

بر روی آستین لباس دوم پرسپولیس مشکی ۲۰۲۱، نماد تخت جمشید که لوگوی پرسپولیس نیز به آن شکل است، طراحی شده است که به صورت باورنکردنی با طرح های لباس هماهنگی دارد و بر زیبایی های این لباس اضافه می شود.

هواداران و طرفداران باشگاه ورزشی پرسپولیس، بسیار به لباس دوم پرسپولیس مشکی ۲۰۲۱ علاقمند هستند و به دنبال خرید این لباس با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشند.

شما برای خرید لباس دوم پرسپولیس مشکی ۲۰۲۱، با مرغوبترین و بهترین کیفیت، مناسب ترین قیمت می توانید به وب سایت فروشگاه دربی شاپ مراجعه کنید تا بتوانید این لباس ها را با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت موجود در بازار خریداری نمایید.

فروشگاه دربی شاپ همواره در این سعی بوده است که لباس دوم پرسپولیس مشکی ۲۰۲۱ را که علاقمندان بسیار زیادی دارد، با بهترین کیفیت به بازار عرضه کند تا بتواند رضایت مشتریان را جلب کند.