شناسهٔ خبر: 51215605 - سرویس ورزشی
منبع: برنا | لینک خبر

صدقیانی‌زاده: پای خرافات و جادوگری را به ورزش زنان باز نکنید/ این تیم ملی دیگر تیم ملی سابق نیست

فریبا جلیل خانی

عضو سابق تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تیم‌های بازنده همیشه به دنبال توجیه هستند اما بهتر است پای خرافات به ورزش زنان باز نشود.

صاحب‌خبر -

آرزو صدقیانی‌زاده، عضو سابق تیم ملی فوتسال بانوان، درباره آخرین وضعیت آسیب دیدگی‌اش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: روزهای پایانی مصدومیت را سپری می‌کنم البته بعید می‌دانم بتوانم در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر بازی کنم. از چند تیم پیشنهاد دارم چون کم‌کم به نیم فصل نزدیک می‌شویم و تیم‌ها شرایط جذب بازیکن دارند. هنوز تصمیم قطعی برای حضور در مسابقات ندارم ولی شاید اگر وضعیتم بهتر شود بتوانم در مرحله پلی‌آف به تیم مدنظرم اضافه شوم.

وی درباره سطح کیفی رقابت‌های لیگ گفت: به دلیل شرایطم خیلی نتوانستم بازی‌ها را در سالن تماشا کنم اما بر اساس اخباری که پیگیری می‌کنم به نظرم امسال مسابقات خوبی را شاهد هستیم. تقریبا اکثر بازیکنان در تیم‌ها مختلف پخش شدند و نمی‌توان از حالا در مورد قهرمان فصل پیش بینی کرد. در مجموع مسابقات لیگ بد نیست اما طبیعتا می‌تواند بهتر از این برگزار شود.

صدقیانی‌زاده در مورد بحث جادوگری در لیگ برتر فوتسال بانوان توضیح داد: به شخصه اعتقادی به دعا و جادوگری ندارم. اخبار منتشر شده در مورد دعانویسی مسئول یک تیم را در جریان بازی‌های لیگ خواندم اما نمی‌دانم کدام تیم و کدام مسئول بوده چون اعتقادی ندارم واقعا حرف خاصی هم ندارم و فکر می‌کنم این صحبت‌ها زمانی زده می‌شود که تیم بازنده بیشتر به دنبال توجیه باخت تیمش است. در هر صورت بهتر است که پای خرافات را به سالن‌های ورزشی و ورزش زنان باز نکنیم.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال با اشاره به بلاتکلیف بودن تیم ملی گفت: متاسفانه درخصوص تیم ملی هر چه می‌گوئیم اهمیتی ندارد. از تیم ملی دیگر ناامید شدیم. تیمی که مدت‌هاست به حال خود رها شده و حتی سرمربی هم ندارد. قطعا چند روز دیگر که مسابقه‌ای در راه باشد همه مسئولین انتظار تکرار مدال قهرمانی در آسیا را خواهند ولی این تیم ملی دیگر آن تیم ملی سابق نیست.

انتهای پیام// 3

بیشتر بخوانید:

  • نگاه مردم به ورزش بانوان تغییر کرده است/ باید تلخ کامی‌ها را فراموش کنیم/ کرونا جهان را تحت‌الشعاع قرار داده است
  • مدیر حوزه فوتسال باشگاه آلومینیوم اراک منصوب شد