شناسهٔ خبر: 51120651 - سرویس استانی
منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی گلستان خبر داد:

میزگرد تخصصی «ترک فعل» به میزبانی خبرگزاری ایسنا

مهدی باقریان

مدیر فرهنگی جهادداشگاهی واحد گلستان با اشاره به ضرورت پرداختن به موضوع ترک فعل مدیران از ابعاد و زوایای مختلف، گفت: میزگرد تخصصی بررسی این موضوع به میزبانی خبرگزاری ایسنا گلستان برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

محمد شریف زاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور ناشی از ترک فعل توسط شخص، گروه و یا کل جامعه است، اظهار کرد: در این میان موضوع ترک فعل مدیران به دلیل تصمیم گیر بودن آنها هم اثرگذار تر بوده و هم بیشتر به چشم می آید.

وی با بیان اینکه موضوع ترک فعل مدیران چه از حیث قانونی و چه در حوزه کارکردی و اخلاقی موافقان و مخالفانی دارد، افزود: باید برای شفاف شدن موضوع و حل کاستی های قانونی آن بررسی دقیقی از زوایای مختلف به این مهم توجه شود.

مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی واحد گلستان با تاکید بر اینکه همه در اجرای درست یک قانون تکامل یافته و مترقی در این حوزه اتفاق نظر دارند، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این مولفه نیازمند نگاه کارشناسی از جنبه های مختلف به آن هستیم که یکی از راهکارهای آن برگزاری نشست ها و میزگردهای تخصصی است.

شریف زاده از برگزاری میزگرد تخصصی با موضوع «ترک فعل» خبر داد و تصریح کرد: این میزگرد هفته آتی و به میزبانی دفتر خبرگزاری ایسنا گلستان و با حضور مدیران دولتی، قضایی، نظارتی، کارشناسان علمی و رسانه ای برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه خبرگزاری ایسنا در گلستان موضوع ترک فعل را به عنوان یک پرونده جدی تا حصول تیجه نهایی دنبال خواهد کرد، ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با تدوین یک الگو با کمک گرفتن از ظرفیت رسانه و کارشناسان دلسوز نتایج قابل لمسی را به دست بیاوریم.

مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی واحد گلستان با تاکید بر اینکه این روزها موضوع ترک فعل در بیان مسئولان و رسانه ها به تکرار گفته می شود، اضافه کرد: متاسفانه در اجرای قانون موانعی مشاهده می شود که علاوه بر زوایای پنهان قانونی تعریف مشخص و شفافی در بدنه جامعه نیز وجود ندارد.

انتهای پیام