شناسهٔ خبر: 51100884 - سرویس بین‌الملل
منبع: راه دانا | لینک خبر

در حاشیه نشست کمیسیون مشترک

نمایندگان روسیه، چین و آمریکا پس از مذاکرات وین با هم دیدار کردند

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین به همراه نماینده چین با «رابرت مالی» نماینده آمریکا در امور ایران دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «میخائیل اولیانوف»، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرد که به همراه نماینده چین با «رابرت مالی» نماینده آمریکا در امور ایران دیدار کرده است.

اولیانوف در این ارتباط نوشت: به همراه وانگ کان نماینده چین با رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دیدار کردیم. ما به تبادل دیدگاه‌ها درباره از سرگیری گفت‌وگوهای وین درباره برجام پرداخته و بر عزم مشترک برای نهایی کردن موفقیت آمیز (این نشست) تاکید شد.

نمایندگان روسیه، چین و آمریکا پس از مذاکرات وین با هم دیدار کردند

چند ساعت پیش از این نیز، میخائیل اولیانوف در صفحه توئیتر خود از پایان یافتن کمیسیون مشترک امروز مذاکرات هسته‌ای در وین خبر داده بود. اولیانوف در صفحه توئیتر خود نوشته بود: نشست کمیسیون مشترک برجام به پایان رسید. در جریان دور هفتم مذاکرات که با موفقیت آغاز شد، شرکت کنندگان در مورد اقدامات فوری بیشتر به توافق رسیدند.

اولیانوف ساعاتی پیش نیز در خصوص مذاکرات امروز نوشت: ما نسبت به تمامی مشکلات موجود در مذاکرات وین آگاهی داریم اما به طور محتاطانه ای خوشبین هستیم و دلیل این مسئله نیز ساده است و آن این است که ما هیچ گونه جایگزین معقول و قابل قبولی در ازای اتمام موفقیت‌آمیز مذاکرات بر سر برجام نداریم.

منبع: مهر

انتهای پیام/