شناسهٔ خبر: 51100882 - سرویس ورزشی
منبع: ایسنا | لینک خبر

مسعود آرمات: سرمربیگری هورسان ریسک بود/ خانواده والیبال باید از سیرجان حمایت کند

معصومه مومی‌وند

سرمربی تیم والیبال هورسان در مورد تغییر زمان برگزاری دو هفته پایانی لیگ به دلیل حضور تیم سیرجان در قهرمانی باشگاه‌های جهان گفت: خانواده والیبال هستیم و باید با این تیم همکاری لازم را داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، هفته دهم لیگ برتر والیبال مردان به پایان رسید و سپاهان اصفهان به عنوان تنها تیم بدون باخت لیگ در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. تیم هورسان رامسر که چند هفته‌ای است با هدایت مسعود آرمات به کار خود در لیگ ادامه می‌دهد، با پیروزی مقابل آذرباتری ارومیه به سومین برد خود در این فصل دست پیدا کرد و اکنون با ۱۰ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد.

مسعود آرمات در گفت‌وگو با ایسنا به عملکرد تیم خود اشاره و بیان کرد: زمانی که تیم را قبول کردم، ریسک بزرگی بود چون انتهای جدول قرار داشت اما با وقت کمی که تا مسابقه خود داشتیم تیم را از نظر روحی و روانی آماده کردیم و تا حدودی هم تمرینات تکنیکی و تاکتیکی انجام دادیم. برای بازی دوم که وقت بیشتری داشتیم، بازیکنان را از نظر بدنی هماهنگ‌تر کردیم و پیروز شدیم. خوشبختانه روند روبه رشدی داشتیم. در ادامه با سپاهان بازی کردیم که برای قهرمانی بسته شده است. هرچند مقابله کردیم اما در نهایت زورمان نرسید. روز گذشته هم که مقابل آذرباتری سه امتیاز شیرین گرفتیم.

او در ادامه افزود: در سه پست بازیکن کم داریم و پاسور و پشت خط زن نداریم به همین دلیل از پاسور دوم و سوم تیم استفاده می‌کنیم. خوشبختانه تاکنون این کار جواب داده و از آنها تشکر می‌کنم. دست ما خالی است و تا نیم فصل هم نمی‌توانیم تیم را تقویت کنیم.

آرمات با اشاره به فشردگی‌های لیگ برتر و انجام دو بازی در هفته بیان کرد: باید شرایط فدراسیون را در نظر گرفت. سازمان لیگ برای برنامه‌ریزی، شرایط تیم ملی را در نظر می‌گیرد. فکر می‌کنم اگر مسابقات با فاصله بیشتری برگزار می‌شد، بهتر بود اما لیگ باید تا قبل از سال جدید تمام شود تا  اردوهای تیم ملی در رده‌های سنی مختلف آغاز شود. ما خانواده والیبال هستیم و باید از تصمیمات سازمان لیگ حمایت کنیم.

او در مورد انتقاد برخی از مربیان نسبت به تغییر زمان برگزاری دو هفته‌ پایانی دور رفت لیگ به دلیل حضور تیم فولاد سیرجان در قهرمانی باشگاه‌های جهان گفت: ما خانواده والیبال هستیم. به جای سیرجان هر تیم دیگری هم که بود باید همکاری لازم را داشته باشیم. اگر تیم سیرجان شرکت نکند عواقب و محرومیت‌هایی برای والیبال ایران به همراه خواهد داشت. ما در والیبال دنیا زبانزد هستیم و باید حضور داشته باشیم. موافق اعزام سیرجان هستم و همکاری می‌کنیم.

انتهای پیام