شناسهٔ خبر: 51067241 - سرویس ورزشی
منبع: رکنا | لینک خبر

میلیک: توپ طلا حق لواندوفسکی است

رکنا: مهاجم لهستانی تیم فوتبال مارسی تاکید کرد که حق لواندوفسکی است تا برنده توپ طلا شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، طبق برنامه 29 نوامبر(فردا دوشنبه 8 آبان ماه) مراسم توپ طلا برگزار می‌شود تا به صورت رسمی برنده بهترین بازیکن جهان از سوی مجله فرانس فوتبال مشخص شود.در همین زمینه نشریه «FourFourTwo» و چند نشریه معتبر دیگر از لیونل مسی ، کریم بنزما و رابرت لواندوفسکی به عنوان 3 گزینه اصلی کسب توپ طلای 2021 نام برده‌اند؛ اما در میان این 3 گزینه مسی بیشترین شانس را برای برنده شدن این جایزه دارد.

هرچند مسی پس از پیوستن به پاریسن ژرمن با روزهای اوج خود فاصله فراوانی دارد. وی در سال گذشته 41 گل به ثمر رساند. او آقای گل لالیگا شد همچنین به همراه بارسلونا فاتح جام حذفی و همراه با تیم ملی آرژانتین قهرمان کوپا آمریکا 2021 شد. تمام این موارد شانس مسی را برای کسب هفتمین توپ طلایش افزایش می‌دهد.

اگرچه دسته دیگری از بازیکنان معتقدند بیشتر از همه لواندوفسکی شایستگی بیشتری نسبت به مسی برای بردن توپ طلا دارد. در همین زمینه آکاردیوش میلیک مهاجم لهستانی تیم مارسی که به صورت قرضی در این تیم بازی می‌کند، معتقد است که لوا می تواند این جایزه مهم را به خود اختصاص دهد، زیرا او لایق توپ طلاست. وی در این زمینه اظهار داشت: «سال پیش هم اصلا درک نمی‌کردم که چگونه توپ طلا را به او ندادند. به نظرم در دو فصل گذشته او بهترین مهاجم بوده و کنار آن جوایز زیادی را از لحاظ انفرادی و تیمی به خود اختصاص داده است.»

وی ادامه داد: از نظر من، لواندوفسکی لایق بردن این جایزه است چرا که بسیار محبوب است. امیدوارم این جایزه را ببرد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • دخترربایی برای ازدواج اجباری با دستور پدر / دختر زنجانی در تهران فاش کرد

    دخترربایی برای ازدواج اجباری با دستور پدر / دختر زنجانی در تهران فاش کرد

آیا این خبر مفید بود؟
0 0