شناسهٔ خبر: 51015202 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

دستیابی به طرح‌های نوآورانه در گرو ارتقای مراکز علمی است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد: مراکز علمی باید ارتقاء یابند تا در سال‌های آتی شاهد ارائه طرح‌های نوآورانه و‌ قابل استفاده در جامعه باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی در دومین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان کردستان که امروز در دانشگاه امام حسین سنندج برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر پیشرفت علم است چراکه  کسب علم و دانش همچون چراغی است که ما را از تاریکی به روشنی می‌کشاند.

وی افزود: پیشرفت علم موجب  پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف می‌شود و در نتیجه مسیر رفع مشکلات موجود در جامعه میسر خواهد شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه مهد علم مربوط به اسلام است بیان کرد: قرآن کریم منشاء علم، راهنما و طریقت است که با تمسک به آن می‌توان در تمام مراحل زندگی به موفقیت‌های شایانی دست پیدا کرد.

سردار حسینی با تاکید بر اینکه باید نخبگان به دنبال خلاقیت و ابتکار باشند خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشور به پیشرفت‌های خوبی در حوزه نظامی دست یافته است.

وی افزود: هرچه بیشتر در جامعه مطالب نو و جدید ارائه شود پیشرفت نیز در جامعه بیشتر می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: مراکز علمی باید ارتقاء یابند تا در سال‌های آتی شاهد ارائه طرح‌های نوآورانه و‌ قابل استفاده در جامعه باشیم.

انتهای پیام /۲۳۳۰/۷۹