شناسهٔ خبر: 51008258 - سرویس سیاسی
منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

سردار سلیمانی در نامه ای به رهبر انقلاب:

جوانان بسیجی تلاش خواهند کرد در همه عرصه ها فعال و اثر گذار باشند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:جوانان بسیجی شما مستحکم تر از گذشته و با ایمان قوی، توکل، اخلاص و برنامه ریزی دقیق تلاش خواهند نمود با تحقق هدف بلند و متعالی گام دوم انقلاب"تحقق دولت اسلامی ، جامعه پردازی، تمدن نوین اسلامی" در همه عرصه های عمومی ملت ایران فعال و اثرگذار شوند و به حول قوه الهی پیشقراولان زمینه سازی ظهور خورشید عظمی ولایت و امامت باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نامه ای به رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: فرزندان بسیجی تان در هفته مبارک بسیج همچون سال های گذشته شوق دیدار خورشید پرفروغ ولایت و جان افزای ولایت را در سینه هایشان محبوس داشته و برای متنعم شدن و التذاذ از انفاس قدسی تان لحظه شماری می نمودند، لیکن وضعیت کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا مانع بهره مندی از این دیدار شورانگیز و وصف ناشدنی گردید.

متن این نامه به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
محضر فرمانده معظم کل قوا امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز

سلام علیکم

اماما صمیمانه ترین سلام و درود تمامی بسیجیان کشور عزیزمان نثارتان باد.

فرزندان بسیجی تان در هفته مبارک بسیج همچون سال های گذشته شوق دیدار خورشید پرفروغ ولایت و جان افزای ولایت را در سینه هایشان محبوس داشته و برای متنعم شدن و التذاذ از انفاس قدسی تان لحظه شماری می نمودند، لیکن وضعیت کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا مانع بهره مندی از این دیدار شورانگیز و وصف ناشدنی گردید.

پیام نورانی و امید بخش حضرتعالی در هفته شجره طیبه و مبارک بسیج دیگر بار افق های نو و تازه ای را در پیش روی فرزندان بسیجی تان گشود. جوانان بسیجی، انقلابی و ایثارگر شما ضمن حضور در همه میدان ها و نقش آفرینی موثر در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز ایران قوی، پرشورتر و مستحکم تر از گذشته و با ایمان قوی، توکل، اخلاص و برنامه ریزی دقیق تلاش خواهند نمود با تحقق هدف بلند و متعالی گام دوم انقلاب"تحقق دولت اسلامی ، جامعه پردازی، تمدن نوین اسلامی" در همه عرصه های عمومی ملت ایران فعال و اثرگذار شوند و به حول قوه الهی پیشقراولان زمینه سازی ظهور خورشید عظمی ولایت و امامت باشند.

بسیج ارزنده ترین یادگار بزرگ امام راحل عظیم الشان، شکرگزار وجود نعمت خدادادی ولایت امر مسلمین بوده و از عنایت حضرتعالی و ارسال پیام روح بخش و جان افزایتان سپاس گذاری و قدردانی نموده و سلامتی وجودتان را تا ظهور دولت یار از محضر حضرت ربوبیت خواستارند.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین