شناسهٔ خبر: 50926899 - سرویس استانی
منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

در کمیته انسجام بخشی فعالیت های فرهنگی آبفا منطقه جنوب کشور مطرح شد

تعمیق فرهنگ دینی در مدیریت مصرف آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در جلسه کمیته انسجام بخشی فعالیت‌های فرهنگی شرکت‌های آب و فاضلاب منطقه جنوب با خیرمقدم به مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت کنندگان از دیگر استان‌ها اظهار داشت: موضوع فرهنگی در حوزه مصرف آب بسیار مهم است که باید مدیریت مصرف در این حوزه مورد توجه ویژه قرار بگیرد

صاحب‌خبر -

 

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در جلسه کمیته انسجام بخشی فعالیت‌های فرهنگی شرکت‌های آب و فاضلاب منطقه جنوب با خیرمقدم به مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شرکت کنندگان از دیگر استان‌ها اظهار داشت: موضوع فرهنگی در حوزه مصرف آب بسیار مهم است که باید مدیریت مصرف در این حوزه مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
عبدالحمید حمزه‌پور وضعیت کرونایی در 2 سال گذشته را موجب تحت‌الشعاع قرار گرفتن برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دانست و افزود: یکی از مهمترین چالش‌ها در کشور حوزه تامین و مصرف آب آشامیدنی است که توجه به برنامه‌های فرهنگی در این عرصه بسیار مهم است.
وی آب را معضل بزرگ اجتماعی دانست و تاکید کرد: مصرف این ماده حیاتی در مقوله فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر باید گنجانده شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر همدلی و انسجام در شرکت را مورد اشاره قرار داد و گفت: این مهم نقطه قوت محسوب می‌شود.
مسئول امور فرهنگی و دینی آبفای کشور ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به نقش برنامه‌های فرهنگی در عرصه مدیریت مصرف خاطر نشان کرد: مسئولیت امور فرهنگی و دینی همواره یک موضوع مهم و اساسی است که این مهم در عرصه مصرف بسیار مهم است.
حجت الاسلام محمود رضا مهاجری با بیان اینکه در انجام کارهای فرهنگی باید اخلاص و عملکرد جهادی وجود داشته باشد تصریح کرد: توجه به برنامه‌های فرهنگی نقش مهمی در تحقق اهداف مورد نظر دارد که باید به زیرساخت‌های فرهنگی توجه شود.
با حضور حجت‌الاسلام مهاجری، مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مسئولین دفاتر امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب استان‌های جنوب به مدت 2 روز کمیته انسجام بخشی فعالیت‌های فرهنگی شرکت‌های آب و فاضلاب منطقه جنوب و شورا فرهنگی شرکت‌های آبفای منطقه جنوب برگزار می‌شود.