شناسهٔ خبر: 50586530 - سرویس ورزشی
منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تاخیر ستاره اسنوکر جهان در بازی به خاطر خوردن کباب!

رونی اُ سالیوان، اسنوکرباز معروف جهان، حاضر نیست تحت هیچ شرایطی در صرف غذا عجله کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اُ سالیوان 45 ساله همیشه شخصیتی کاریزماتیک در درون و بیرون سالن اسنوکر داشته و در حالی وارد سالن مارشال آرنا در میلتون کینز شد که چند ثانیه تا بازی برابر مایکل گورجیو باقی مانده بود.

دلیل چنین تاخیری این بود که او ناهاری مفصل و طولانی را در رستوران ترکیه‌ای نزدیک این سالن صرف می‌کرد و تصمیم گرفته بود به لذت بردنش از این غذا ادامه دهد.

به نظر می‌رسید که او بدون آمادگی لازم قدم به این مسابقه گذاشته و شاید شکست بخورد اما شرایط تغییر کرد و او موفق شد با نتیجه 1-4 برابر حریفش به پیروزی رسیده و به دور یک شانزدهم راه پیدا کند.

 

 

او پس از کسب این پیروزی گفت:« من زمانی متوجه ساعت شدم که هفت دقیقه وقت داشتم و هنوز لباس راحتی بر تنم بود. خیلی سریع به راه افتادم. من باید از 20 قبل مدیتیشن می‌کردم اما این کار را انجام ندادم. می‌دانستم که بسیار عصبی می‌شوم و قدرت حرکتم را از دست می‌دهم. بنابراین سعی کردم تا جایی که می‌توانم در بازی بمانم تا به خودم مسلط شوم.»

اُ سالیوان ادامه داد:« با دوستانم به رستوران کبابی رفته بودیم و لذت بسیاری بردیم. با هم حرف زدیم و غرق غذا خوردن بودیم که ناگهان با به پایان رسیدن بازی قبلی، به آنها گفتم که بهتر است من بروم. من ترجیح می‌دهم برای حضور در یک بازی دیر کنم و دور اول را از دست بدهم. من باید کبابم را تمام می‌کردم و باقلوا می‌خوردم  و بنابراین ناهار طولانی شد.»

علاقه این ستاره دنیای اسنوکر به کباب معروف است و او پیش از این نیز با انتشار تصاویری نشان داده که از غذای محبوب به عنوان وعده پیش از مسابقه استفاده کرده است.