شناسهٔ خبر: 50433913 - سرویس استانی
منبع: ایسنا | لینک خبر

آیین تلبس جمعی از طلاب اهواز با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار شد

شایان حاجی‌نجف

آیین تلبس جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه اهواز با حضور رئیس قوه قضاییه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

همزمان با ایام ماه مبارک ربیع‌الاول، آیین تلبس جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه اهواز با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه و آیت‌الله موسوی جزایری زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در این آیین ضمن توصیه همه طلاب به رعایت تقوا، پرهیزکاری و دوری از دنیاطلبی، اظهار کرد: در دهه پنجم انقلاب باید به عدالت اجتماعی مدنظر انقلاب اسلامی نزدیک شویم و طلاب و روحانیون در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند.

وی با بیان اینکه استان خوزستان با این تعداد قابل توجه حوزه علمیه نباید قاضی غیربومی داشته باشد، گفت: از حوزه‌های علمیه درخواست داریم که دستگاه قضایی را به ویژه در حوزه نیروی انسانی کمک کنند.

همچنین آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان در این مراسم گفت: با توجه به سفرهای اخیر سران سه قوه به استان خوزستان، مردم این استان بسیار امیدوار هستند که مشکلات‌شان روز به روز کمتر شود.

وی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی استان خوزستان در حالت کما به سر می‌برند، گفت: احیای این کارخانه‌ها به حل و فصل مشکلات این کارخانه‌ها با بانک‌ها به نحو احسان، از سوی قوه قضاییه نیازمند است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: کشور عراق ظرفیت بسیاری خوبی برای صادرات محصولات تولیدی کارخانجات ایرانی است و در صورتی که واحدهای صنعتی خوزستان بیش از پیش تقویت شوند، می‌توانند سهم قابل توجهی از بازار عراق را به دست بیاورند.

انتهای پیام