شناسهٔ خبر: 50433079 - سرویس استانی
منبع: رسا | لینک خبر

امام جمعه موقت کرمانشاه:

اجازه تاریخ سازی وارونه از ۱۳ آبان را به دشمنان ندهیم

کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: اگر در شفاف سازی روز ۱۳ آبان کاری برای نسل جوان انجام ندهیم این دشمن است که تاریخ وارونه‌ای از این روز تعریف خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حجتی ظهر امروز در دیدار جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس و فعالان فرهنگی و سیاسی کرمانشاه که با محوریت برگزاری ویژه برنامه های یوم الله 13 آبان ماه برگزار گردید، اظهار داشت: یکی از کارهای بسیار مهمی که باید همواره نسبت به آن توجه کنیم، پاسداشت ایام ملی و انقلابی است.

امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: در این میان 13 آبان ماه که در تاریخ سیاسی این انقلاب نقش بسیار مهمی دارد باید همواره پررنگ تر از گذشته برگزار شود، بنابراین باید هر کدام از ادارات و سازمان ها در کرمانشاه برای این روز بزرگ برنامه های فرهنگی و... داشته باشد.

این عالم کرمانشاهی تصریح کرد: اگر در شفاف سازی این روز برای نسل های جوان نتوانیم کاری انجام دهیم، این دشمنان خواهند بود که تاریخ وارونه ای از این روز برای ملتمان تعریف خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حجتی گفت: به فرموده امام راحل سیزده آبان ماه انقلاب دوم ملت ایران بود. این کلام امام نشان از اهمیت و جایگاه والای حوادث و رویدادهای این روز در سرنوشت انقلاب و نظام دارد، لذا یوم الله 13 آبان ماه برای همه ما باید یک نماد ملی ملی ـ انقلابی باشد.

امام جمعه موقت کرمانشاه ادامه داد: در سیزده آبان ماه بقایای استکبار و عوامل ضدانقلاب و ضدنظام در کشور جمع آوری شد. در این روز لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) اشغال گردید.

وی در پایان سخنان خود عنوان داشت: با این وجود باید در اجرای برنامه های یوم الله 13 آبان ماه به علت شرایط کرونایی بسیار دقت کنیم و دستورالعمل های بهداشتی و اجتماعی حتما رعایت شود./1400/پ210/