شناسهٔ خبر: 50348510 - سرویس ورزشی
منبع: راه دانا | لینک خبر

نامه رییس هیات خراسان به رییس سازمان لیگ

لیگ برتر فوتبال| پدیده نیامد، ناظر صورتجلسه کرد/ مهدی: کمیته انضباطی درباره دیدار مس - پدیده تصمیم می‌گیرد

تیم فوتبال پدیده در ورزشگاه مس سرچشمه برای بازی مقابل مس رفسنجان حاضر نشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در شرایطی که طبق برنامه قرار است از ساعت 16 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه دیدار تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل پدیده برگزار شود، تیم میهمان برخلاف تیم میزبان در ورزشگاه حاضر نشد.

اعضای تیم فوتبال مس رفسنجان و مسئولان برگزاری مسابقه، ۲ ساعت مانده به آغاز بازی در ورزشگاه حاضر شدند، اما خبری از تیم پدیده نیست، چراکه بازیکنان این تیم به دلیل مشکلات مدیریتی و عدم دریافت مطالبات حاضر نشدند به رفسنجان سفر کنند و طبیعتاً تیمی برای حضور در زمین نیز وجود نداشت.
 
ناظر مسابقه نیز با توجه به عدم حضور تیم پدیده در ورزشگاه، این مسئله را برای ارائه به کمیته انضباطی صورتجلسه کرد.
 
در حالی که قرار بود اعضای تیم فوتبال پدیده  روز شنبه از مشهد به تهران بروند و سپس با پروازی راهی کرمان شوند، بازیکنان این تیم به دلیل عدم دریافت مطالبات خود در فرودگاه حاضر نشدند.
 
این در حالی بود که اعضای کادر فنی برای انجام این سفر در فرودگاه حضور داشتند و بازیکنان در تصمیمی جمعی حاضر نشدند تیم‌شان را برای این سفر همراهی کنند.
 
گویا صحبت‌های مسئولین این تیم با بازیکنان به نتیجه خوبی نرسیده و پس از وعده‌های جدید بازیکنان اعلام کرده‌اند تا زمانی که 30 درصد از مطالبات خود را دریافت نکنند، حاضر به انجام تمرین و بازی نخواهند شد. پس از این اتفاق و به نتیجه نرسیدن جلسه نیز، بازیکنان جلسه را ترک و با دلخوری اعلام کردند به هیچ وجه به رفسنجان که محل اردوی این تیم است نخواهند رفت.
 
برنامه تیم پدیده برای دیدار با مس اینگونه بود که بازیکنان ساعت 13 روز شنبه از مشهد به تهران سفر کنند و ساعت 18 با پروازی از تهران راهی کرمان شوند. پس از رسیدن تیم به کرمان نیز برنامه سفر با اتوبوس به رفسنجان ترتیب داده شده بود و بازیکنان باید امروز از رفسنجان با اتوبوس به سرچشمه می‌رفتند تا مقابل مس رفسنجان قرار بگیرند. درنهایت این سفر انجام نشد تا بازی مس رفسنجان برابر پدیده برگزار نشود.
 
 
*نامه رییس هیات خراسان به رییس سازمان لیگ
 
احسان اصولی رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی با توجه به مشکلات مدیریتی باشگاه پدیده و عدم سفر بازیکنان این تیم به رفسنجان، در نامه‌ای به سازمان لیگ درخواست تعویق دیدار این تیم مقابل مس رفسنجان در هفته دوم را داشته است.
 
سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به طرح این درخواست و نحوه رسیدگی سازمان لیگ به آن گفت: ما به درخواستی که شده احترام می‌گذاریم، اما به‌عنوان برگزارکننده مسابقات طبق قوانینی که داریم مقدمات برگزاری مسابقه را فراهم خواهیم آورد و هر تصمیمی درباره تعویق مسابقه یا نتیجه آن، بر عهده کمیته انضباطی است.
 
وی ادامه داد: نمایندگان ما برای برگزاری مسابقه، موظف هستند تمام قوانین را اجرا کنند و در صورت عدم حضور یکی از تیم‌ها، در گزارش خود به کمیته انضباطی موضوع را ارجاع می‌دهند. پس از آن کمیته انضباطی تصمیم خواهد گرفت که چه اتفاقی رقم بخورد.
 
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه پس با این شرایط رسیدگی به درخواست هیئت فوتبال استان خراسان رضوی برای تعویق بازی قابل بررسی نیست، اظهار داشت: ما با دو وضعیت مواجه هستیم. نخست شرایط فورس ماژور است که اگر در چنین شرایطی درخواستی ارائه شود، رسیدگی صورت می‌گیرد و تصمیم‌گیری انجام می‌شود. در شرایط عادی، اما شواهد و قرائن مورد بررسی قرار می‌گیرد که آن زمان باید دید ادله باشگاه یا هیئت فوتبال چه بوده که تصمیم‌گیری در این باره نیز بر عهده کمیته انضباطی است.
 
انتهای پیام