شناسهٔ خبر: 50329210 - سرویس فرهنگی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پخش اولین قرعه‌کشی طرح «من قرآن را دوست دارم» از شبکه قرآن

اولین قرعه‌کشی شرکت‌کنندگان طرح «من قرآن را دوست دارم» در آستانه میلاد رسول‌اکرم (ص) از شبکه قرآن و معارف سیما روی آنتن می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اولین قرعه‌کشی از شرکت‌کنندگان طرح «من قرآن را دوست دارم» امشب در آستانه میلاد رسول‌اکرم (ص) از شبکه قرآن و معارف سیما روی آنتن می‌رود.

حجت‌الاسلام سیدمسعود میریان مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: طرح نهضت ملی آموزش قرآن کریم با عنوان «من قرآن را دوست دارم» با همکاری اعتاب مقدسه ایران اسلامی در روز اول تیرماه مصادف با سالروز میلاد امام رضا (ع) آغاز شد و تا یک سال هم تداوم و استمرار دارد.

او با اشاره به امتیازات این طرح، افزود: بهره‌گیری از حضور مربیان آموزشی و اعطای گواهینامه رسمی با امضای سه نهاد قرآنی، معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد اسلامی، سازمان دارالقرآن‌الکریم سازمان تبلیغات اسلامی کشور و رئیس کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب مقدسه کشور از جمله ویژگی‌های این طرح به شمار می‌رود.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با اعلام اینکه تاکنون حدود ۵ هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، ادامه کرد: با فرارسیدن میلاد باسعادت رسول‌ مکرم‌ اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) بنا داریم اولین قرعه‌کشی بین این تعداد فراگیر را داشته باشیم که مراسم قرعه‌کشی روز شنبه یکم آبان‌ماه ساعت ۲۰:۳۰ از صحن انقلاب انجام و پخش زنده هم از شبکه قرآن و معارف سیما روی آنتن می‌رود.

میریان بیان کرد: برای اولین قرعه‌کشی شرکت‌کنندگان طرح «من قرآن را دوست دارم» ۱۴ جایزه یک میلیون تومانی و یک جایزه ۱۴ میلیون تومانی درنظر گرفته شده است.

 عموم علاقه‌مندان، خانواده‌ها، موسسات قرآنی، نهاد‌های فرهنگی و قرآنی می‌توانند برای برقراری ارتباط مستمر و کسب اطلاعات بیشتر در این باره به سامانه ارتباطات مردمی حرم مطهر با شماره ۱۳۸ تماس حاصل فرمایند و برای ثبت نام در این طرح می‌توانند از طریق مراجعه به سایت https://quranlove.net اقدام کنند و یا با شماره‌های ۳۲۲۹۰۸۷۶ داخلی ۱۳۳ و ۱۳۵ مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام//ف.ب