شناسهٔ خبر: 50303411 - سرویس ورزشی
منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

دروازه‌بان استقلال به فولاد پیوست

دروازه‌بان فصل گذشته پیکان و خرید تابستانی استقلال با عقد قراردادی به عضویت فولاد خوزستان درآمد.

صاحب‌خبر -
خبرورزشی -

فولاد خوزستان که طی دو مهلت نقل و انتقالاتی اخیر با پنجره بسته مواجه شده بود، پس از حکم فیفا و رفع ممنوعیت در جذب بازیکن، یک دروازه‌بان جدید به خدمت گرفت تا جانشین محسن فروزان کند.

علیرضا رضایی که فصل گذشته ۱۶ بار برای پیکان به میدان رفت و توانست ۶ بار دروازه خود را بسته نگه دارد، در پایان فصل با عقد قراردادی به استقلال پیوست، اما ترافیک در خط دروازه این تیم موجب شد تا این باشگاه تصمیم به انتقال قرضی این بازیکن بگیرد.

این دروازه‌بان ۲۱ ساله که سال گذشته نمایش خوبی درون دروازه پیکان داشت، پس از دو سال حضور در لیست لیگ برتری خودروسازان و اتمام قراردادش تصمیم به جدایی گرفت و راهی استقلال شد ولی حضور سید حسین حسینی و رشید مظاهری در فهرست آبی‌پوشان منجر به انتقال قرضی این بازیکن به فولاد خوزستان شد.

رضایی پس از شروع تمرینات پیش‌فصل استقلال در تمرینات این تیم حضور داشت ولی پس از اینکه جدایی رشید مظاهری منتفی شد، این دروازه‌بان درخواست جدایی کرد و با رضایت آبی‌پوشان با قراردادی قرضی و یک‌ساله به فولاد خوزستان پیوست.

فولاد خوزستان سال گذشته محسن فروزان و احسان مرادیان را به‌عنوان دروازه‌بان داشت که پس از انتقال فروزان به گل‌گهر، باشگاه جنوبی تصمیم به استخدام یک گلر جدید گرفت و با علیرضا رضایی قرارداد بست.

عبدالله ویسی، سرمربی فولاد خوزستان این خبر را تایید کرد و اعلام نمود این گلر در اردوی تیم فوتبال امید ایران حضور دارد و پس از مسابقات مرحله مقدماتی آسیا به تمرینات فولاد اضافه خواهد شد.