شناسهٔ خبر: 50286809 - سرویس ورزشی
منبع: راه دانا | لینک خبر

سرمربیان گل‌گهر و تراکتور چه گفتند؟

کریمی: هیچ کدام از مدافعان امروز ما در پست تخصصی خود نبودند/ سرآسیایی: صحنه پنالتی مشکوک بود

سرمربیان گل‌گهر و تراکتور به اظهارنظر پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فیروز کریمی در نشست خبری بعد از شکست مقابل گل گهر در هفته نخست لیگ برتر فوتبال، عنوان داشت: من پیش از شروع بازی گفته بودم هفته اول غیرقابل پیش بینی است. آخرین روز تمرین یکی از بازیکنان را از دست دادیم، جابه جایی هافبک دفاعی هم تاثیر داشت. کافی بود بازی را به نیمه دوم بکشانیم تا به این شکل نباشد. اگر شما این نتیجه را دیدید به خاطر جوانی بازیکنان ما بود به خصوص ۲ نفر که برای نخستین بار در هافبک دفاعی بودند. بسطامی ۱۸ ساله بود.

وی افزود: گل‌گهر خوب کار کرد، آنها حاکم بر میدان بودند اما نیمه دوم ما خوب کار کردیم اگر دقت می‌کردیم، می توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم و نتیجه بهتر می‌شد. امیدوارم با باز شدن پنجره‌ها نتیجه بهتر شود. در آخرین تمرین دقایق پایانی هادی محمدی را از دست دادیم و وقتی برای کار کردن روی دفاع وسط نداشتیم. بازی خارج از خانه بود وگرنه می شد یک روز روی این موضوع کار کرد.

کریمی تصریح کرد: دفاع ما اصلاً دفاع نبود چون پست تخصصی هیچ کدام از بازیکنان نبود. به همین دلیل من به آنها خرده نمی‌گیرم. به گل گهر تبریک می گویم حق آنها برد بود اما می‌توانستیم بهتر باشیم. اختلاف را کم کردیم اما بدشانسی ما بود که زحمات به بار ننشست.

سرآسیایی: صحنه پنالتی مشکوک بود

مجتبی سرآسیایی در نشست خبری بعد از برد مقابل تراکتور، اظهار داشت: درباره شرایط بازی باید خدا قوت به مجموعه گل گهر و بچه های تیم عرض کنم. بازی باکیفیت و جانداری بود.

مربی گل‌گهر خاطرنشان کرد: با اینکه با شناخت کم وارد زمین شدیم اما می‌دانستیم تیم فیروز کریمی مثل همیشه تیم فوتبال بلدی خواهد بود. ما توانستیم شرایط بازی را در اختیار بگیریم، کنترل بازی در دست ما بود به همین دلیل به گل‌های بیشتری هم رسیدیم.

وی افزود: تراکتور تیم خوبی بود که با یک تغییر مقابل النصر در لیگ قهرمانان بازی خوبی را به نمایش گذاشت. به آن خدا قوت می‌گویم، نیمه دوم شرایط بازی هم دست ما بود اما طبق معمول تراکتور خیلی کم صاحب موقعیت شد و توانست بازی را در کنترل بگیرد اما ما سعی کردیم نیمه دوم کمی عقب بنشینیم تا از ضدحملات استفاده کنیم که موقعیت‌های زیادی هم به دست آوردیم اما با بی دقتی و بی تمرکزی از دست رفت.

سرآسیایی با اشاره به پنالتی تراکتور تصریح کرد: این یک گل برای ما اتفاق بدی بود، باید عادت کنیم در جریان بازی وقتی با گل زیاد جلو هستیم گل نخوریم. این صحنه مشکوک بود، با اینکه داور قضاوت خوبی داشت اما به نظرم این صحنه پنالتی نبود. باز هم ما به نظر داور احترام می‌گذاریم، خوشحالم که قدم اول را خوب و محکم برداشتیم.

انتهای پیام/